Saturday, May 23, 2009

kes nizar,keraspedal kecewa,tapi tidak terkejut...


kelmarin,diumumkan mahkamah rayuan bahawa zombie adalah menteri besar perak yang sah (atas haram)..

gua tengok live keputusan ni,bila keluar jer perkataan "zombie menang"....perghhh,hati gua bagai ditikam pisau kontot..

sebenarnya,sehingga kelmarin,gua masih harapkan hakim,kerana gua tengok perubahan pada hakim mahkamah tinggi,mungkin hakim mahkamah rayuan ni nak contohi,tapi hakikatnya....gua harus terima hakikat bahawa hadis nabi muhammad adalah benar dan tidak ada yang benar melainkan yang benar benar belaka bahawasanya 2 dari 3 hakim akan ke neraka..

gua pun tidaklah terkejut dengan keputusan kelmarin,sebelum tu,bapak gua dah kata bahawa dia terbaca dalam satu blog bahawa "hakim dah diarahkan untuk memenangkan zombie"..wa dah tak leh nak kata apa dah..

seperti mana anwar ibrahim dan nizar jamaludin,gua juga sama,mereka kecewa dengan keputusan kelmarin,tapi tidak terkejut..

yang terkejut beruk adalah umNo apabila menerima berita satu lagi pilihan raya kecil akan diadakan di dun manik urai berikutan kematian penyandangnya..selepas susah nak carik alasan nak lari dari penanti,manik urai sedang menanti mereka..

4 comments:

Anonymous said...

apa lah bodohnya budak ni, asyik-asyik nak syak jahat pada orang, belajar tinggi-tinggi tapi tak pakai otak, taunya sampaikan cerita fitnah. Apa lagi yang ka orang nak pakai, sultan tak pakai, perlembagaan tak pakai, mahkamah tak pakai, pakai peraturan monyet beruk dalam hutan la.......... sebab itulah bila anwar jolok jubur orang kau pun tak pe, mat sabu kena tangkao dengan bini orang pun kau kata bagus, eliz bawak jantan masuk bilik ambik gambar telanjang pun good. Kau orang lebih percaya Nga makan babi tafsir dan baca Quran, ni lah orang macam kau, kerjanya buat fitnah, maki hamun orang, belajar tak betul-betul dulu, asyik nak urus politik, tak lulus pereksa....... ngabis duit rakyat.

tempursakti said...

salam.........
dah banyak kerja bodoh dilakukan dlm pAS,
nizar dengan siva mogok lapar pulak..........
suruh depa bawa keranda sama..........

sri tribuana said...

saudara, penuhi ilmu didada dulu sebelum nk ngajar org mentadbirkan kerajaan. Chin Peng pun kau nk agung2kan, macam mana...

Anonymous said...

ntah...
bersatu teguh bercerai kita roboh..
pekara paling asas ni pon x phm..
hancur rrr melayu islam ni nanti..
korang berkawan rr dgn org yng mmg suka tgk kita ni bpecah...
ALLAHHUAKBAR!!!!

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts