Thursday, May 14, 2009

bila cina sanggup mati demi nizar...


Gua ada baca satu blog,agaknya dua tiga hari lepas,artikelnya berkenaan denga menteri besar perak yang sah,dato seri nizar jamaludin..gua tak nak citerp asal artikel tu,gua nak ungkit pasal komen kat artikel tu.

kalau tak silap gu nama yang digunakan adalah jack,ia bertulisna enggeris,,tapi gua terjemahkan lah yea..

"antara nizar,seorang melayu dan islam,dan Hee(adun jelapang yang lompat parti) seorang cina,saya lebih rela tumpahkan darah saya demi Nizar walaupun Hee ni sebangsa dengan saya"

bila gua terbaca gua terfikir,kalaulah cina pun berfikir macam ni,apsal melayu(umNo) ni bongok sangat.

tu baru satu jer komen,ada banyak lagi yang gua tak sempat nak baca,maklumlah,sibut setiap hari,artikel pun boleh tulsi 2 hingga 5 je sehari,kalau korang ada lagi terbaca pasal tu,kongsilah:)

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts