Sunday, May 10, 2009

3 trio terhebat...nizar-ngeh-siva


selepas bermulanya krisis di negeri perak,ramai pemimpin kerajaan perak yang menjadi tumpuan ramai.pada peringkat awal,dato seri nizar lah yang terus dijulang bersama dengan dato ngeh koo ham.manakala selepas sidang dun kelmarin,siva semakin dikenali dan 'diminati'.

data seri nizar adalah menteri besar perak yang sah,manakala dato ngeh adalah exco kanan kerajaan negeri perak yang sah serta sivakumar adalah speaker perak yang sah.jika kita perhatikan hubungan rapat antara nizar dan dato ngeh semakin solid selepas peristiwa rampasan kuasa di perak.begitu juga sivakumar.

trio ini juga satu trio yang melambangkan perpaduan..ia ibarat trio melayu-cina-india.ini membuktikan pakatan rakyat perak berjaya mewujudkan perpaduan antara dalam kalangan pemimpin dan ini sebaiknya akan diteladani rakyat perak.

....

selain trio terhebat ini juga,perak juga mempunyai 3 trio katak.. tak payah cerita lah...buat sakit hati jer...ringkasan cerita untuk mereka,gini jer,sekor tu suka main spray,dua ekor tu katak spm

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts