Friday, May 22, 2009

selagi ada pilihan raya,selagi itu altantuya 'hidup'...


Bn kebelakangan ini cuba untuk lari dari menghadapi pilihan raya,buktinya,bn telah menarik diri dari bertanding pilihan raya dun penanti atas alasan yang tidak kena pada umNo..

Banyak sebab umNo ni takutkan pilihan raya,kalah tu salah satu darinya,yang paling ditakuti presiden umNo apabila berlakunya pilihan raya adalah kerana dia takutkan hantu altantuya..altantuya adalah isu wajib dalam setiap pilihan raya untuk "mengali lubang kubur umNo".dan selagi ada pilihan raya,selagi itu altantuya "hidup"..dan selagi altantuya hidup,selagi tu najib "mati"...

Sesungguhnya Allah tu maha berkuasa,walaupun umNo cuba untuk lari dari pilihan raya penanti,Allah telah wujudkan satu lagi pilihan raya,dan setiap kali pilihan raya,anwar ibrahim akan duduk tersenyum melihat telatah wakil umNo dan najib cuba untuk lari dari dakwaan salah laku,rasuah dan pembunuhan altantuya.....

kalaulah ada lagi 10 pilihan raya kecil kat malaysia ni sebelum pilihan raya ke 13,anwar tidak perlu berkempen bermati matian kerana umNo akan mati dengan sendirinya....

..mampus dah bee end...................

5 comments:

JETT said...

adoi! cari la isu lain..asyik2 isu lapok.aku rase org pas n pkr pun dah meluat nk dgr! ingt cerite P.Ramlee ke org nk tengok banyak kali..huhuhuhu

Anonymous said...

alahai!
Orang dah tiada apa na disebut2 lagi, bawa lah
isu yang banyak bermenafaat kepada rakyat untuk maju terutama bagai mana na bagi semangat kepada
anak2 yang satu hari nanti akan jadi Pemimpin...

Anonymous said...

Isu ni tetap panas, lama lagi nak lapok, mungkin 2, 3, 4 tahun lagi. Nak sentuh isu lain, kang marah juga. Isu Zomby tu! Apa manfaatnya kepada rakyat? Makin meluat ada la.

Anonymous said...

HE..HE..HE..

DAH MENTAL PENULIS BLOG NIE...HARI-HARI SEMBAH ALTANTUYA..

HE..HE..HE..

BAWA2 LER MENGUCAP YER...KALU KAMU TUH ISLAM KALU TAK SUNAT TAKYAH NGUCAP YER...

HE..HE..HE..

SIAN..KESUNYIAN KO NIE...

Malaysian said...

Barisan Nasional Akan Bubarkan DUN Perak???
Khabar angin dimana DUN Perak akan dibubarkan kini tersebar luas. Maka keputusan rayuan hari ini amat penting bagi pihak BN kerana mereka perlu memastikan pembubaran DUN Perak ini adalah dikemukakan oleh MB BN iaitu Zambry.

read more @ http://gomalaysian.blogspot.com/2009/05/keputusan-mahkamah-rayuan-hari-ini.html
Regards,
Malaysian Come First
GoMalaysian.Blogspot.Com
http://gomalaysian.blogspot.com/

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts