Tuesday, May 19, 2009

mat rempit membunuh:samseng jalanan,polis membunuh:samseng ????


Mat rempit dan polis sama sama gua benci,kalau gua nampak mat rempit@samseng jalanan ni merempit,mulut selalu sebut,biarlah mereka kemalangan(busuk ya hati gua)..kalau dah 'kena'aku akan ketawa sambil ambil gambar untuk kenangan seumur hidup..hahaha

kalau nampak polis kat jalanan pulak mulut pun selalu sebut...anjing..anjing..gua ingat satu pantun Zunar dalam bukanya yang terbit semasa zaman reformasi dulu.
yang muda datang berkolompok..
yang tua datang berbongkok..
yang alim pakai songkok..
yang zalim buat roadblock ..

kalau buat road block untuk tangkap penjenayah gua tak kisah,tapi buat road block untuk sekatan ceramah parti pembangkang,ni yang aku menyampah ni..kalau masa tu mereka buat road block aku selalu menyumpah biar mereka dilanggar motor mat rempit...

kembali kepada samseng jalanan,ya,kalau mat rempit tu dah sampai tahap membunuh,sah mereka tu samseng,aku sokong mereka dihukum dengan letupkan mereka dengan C4.biar mampos si samseng jalanan ni..

tapi apa cerita pulak jika si polis ni yang bunuh orang tanpa mengikut peruntukan undang undang..gua beri 2 kes,altantuya dan mendiang a kugan,siapa yang bunuh,polis kan?.jadi gelaran apa yang selayaknya diberi kepada si polis polis jahanam ni?...samseng atasan? samseng polisan?,atau samseng taik kucing?..korang beri la idea skit...

gua bukan anti polis,gua pun kadet polis dulu,cuma gua anti anjing barisan nazional dan kebetulannya semua polis ni anjing baziran nazional..nak wat camne kan?/

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts