Friday, May 1, 2009

EXCO UMNO Bawa Bomoh Dalam SUK..! - malaysiakini


12 jam sebelum ni aku dapat 1 maklumat dari Perak dan status maklumat tu bagi aku tidak diragui sebab informer dari Perak sangat jarang bawak cerita-cerita tak betul walaupun aku dok jauh sekarang.

"EXCO UMNO bawa bomoh masuk dalam Dewan Undangan Negeri..!"...

Ya... sebelum ni kita telah didedahkan dengan cerita-cerita yang bertaraf "spekulasi" contohnya macam Najib amalkan upacara mandi susu dan selalu bawak Sami ke kediaman rasmi untuk upacara tu (aku lupa dekat mana didedahkan).

Sebelum ni bertahun-tahun dulu Malaysia pernah dikejarkan dengan tragedi Datuk Mazlan...

Banyak cerita-cerita orang UMNO dengan dunia-dunia perbomohan dan jugak ajaran sesat... jangan lupa Ayah Pin dan jugak Kahar Jalil pun ahli UMNO jugak.

Aku tak tolak kemungkinan bahawa ada EXCO UMNO yang bawak bomoh masuk dalam DUN sebagai persediaan menghadapi Sidang DUN 7hb ni. apa yang peliknya..? memang tradisi UMNO dan bomoh, UMNO dengan ajaran sesat tak boleh dipisahkan...

Pak Lah sendiri pun sebelum ni pernah terjumpa kemenyan dekat bawah meja dia... itu lah dia UMNO... kepercayaan kepada setan melebih kepada kepercayaan kepada tuhan... oh ya... sampai hari ni aku tak tau sape tuhan UMNO... UMNO ni berjuang atas dasar "bangsa". Allah tu tuhan untuk agama Islam, jadi mungkin UMNO tak percaya dekat Allah.

UMNO dah ada Rasul Melayu si Kahar Jalil, UMNO jugak ada KERAjaan Langit pimpinan Ayah Pin dan aku percaya mungkin UMNO bertuhankan selain Allah... mungkin ada tuhan "Melayu" kot...

Cuma pada pendapat aku la kan... kalau UMNO nak lawan PR secara kebatinan, UMNO akan kalah TKO... Bomoh bukan lawan yang baik kepada penunggu tok kong cina, bomoh bukan lawan yang baik kepada penunggu patung hindu... bomoh tu tahap setannya dok di bawah penunggu-penunggu tok kong tok kong tu semua...

Tapi yang paling penting ialah, 3-3 Jin/Setan tu bukan lawan yang baik untuk Islam...

Aku ingat Pakatan Rakyat kena buat solat hajat seluruh negeri Perak sebagai persediaan menghadapi Sidang DUN nanti.

Kita mintak tolong Allah...

sumber:
http://perisik-rakyat.com/2009/05/exco-umno-bawa-bomoh-dalam-suk.html

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts