Sunday, May 10, 2009

manoharan kekal adun kota alam syah..

Bekas tahanan isa yang juga adun kota alam syah tidak akan meletak jawatan dan kekal sebagai adun dap.

sebelum ini,manoharan direncanakan untuk meletak jawatan sebagai adun kota alam syah kerana khuatir tidak dapat berkhidmad untuk rakyat kerana ditahan di bawah akta keselamatan dalam ngeri(isa).sebab lain juga adalah untuk 'mengugut' perdana menteri malaysia yang takutkan pilihan raya,dan ia berjalan lancar.

ok lah,gua fikir pembebasan mano sepatutnya berlaku poada hari kedua beliau ditahan,tapi rupanya selepas setehun setengah.biarlah asal bebas.

yang gua kecewa nya,sorang lagi tahanan ni, P. Uthayakumar,nampaknya beliau setelah terpenjara beliau mula mengarut,beliau mendakwa pkr dan dap tidak banyak membantu kaum india.ini mengarut,pakatan di selangor contohnya,bantuan diberi tanpa mengira kaum kamu melayu ke,india ke cina ke,dayak ke,semua dapt bantuan.(rujuk malaysiainsider) dan beliau berkemungkinan akan menubuhkan satu parti baru..gua bimbang beliau akan terima nasib sama macam nalla jer..

biarlah........tapi beliau kena ingat,jika tanpa pakatan dan anwar ibrahim,beliau tidak akan disambut dengan meriah oleh semua kaum...

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts