Sunday, May 3, 2009

hiburan,sajian makanan kesukaan muda mudi malaysia.


darsawarsa ini,hiburan memang tidak boleh dipisahkan dengan setiap chanel tv,mana mana siaran tv memang ada rancangan hiburan.paling laris sekarang adalah nyanyian,tv1 tv2,tv3+-,dan lain lain lagi.

kerana apa setiap stesen telivisyen menyiarkan rancangan berbentuk ini,kerana mereka tahu,rancangan seperti ini adalah makanankesukaan muda mudi malaysia.baru untung,cuba bandingkan,yang menonton rancangan tilawah interaktif dengan jumlah yang menonton rancangan hiburan berbentuk muzik,fuh,boleh kira dengan jari yang menyaksikan tilawah interaktif,lebih lebih lagi ia bermula padaa lewat malam.

belia ini memang tidak fikir akhirat dah,yang mereka fikir,hari ni nak undi siapa,siapa akan terisngkir hari ni,tu jer,..

pihak kera jaan melaysia pula terus mengalakkan permaalahan ini,bagi mereka,selagi belia ini leka,selagi tu mereka boleh memerintah malaysia..

adakah bila dah tua nak mampos baru muda mudi ini nak mendekati masjid,surau,kalau pendek umur macam mana?nak jadi orang utan ke

ntah la,mungkin inilah tanda akhir zaman kot,takpe la,usia ni kan singkat,jadi kita...enjoy...dalam kubur,kalau malaikat pukul belah kiri,korang elak belah kanan kan,kalau pukul belah kanan,korang elak belah kira,kalau malaikat pukul kat tengah tengah.....lantak ko la sameon..

......BERTAUBATLAH,NAK TUNGGU SAMPAI BILA??????????

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts