Wednesday, December 23, 2009

selain ulama umNo...ulama lain semua percaya Anwar "bersih"....


Pengerusi Kesatuan Ulama Islam Sedunia, Sheikh Dr Yusuf Al-Qardhawi berjanji akan membawa isu fitnah liwat terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim ke persada antarabangsa untuk diselesaikan secara syarie. Justeru, tokoh Islam terkemuka itu akan menggunakan pengaruh beliau untuk bertemu dengan organisasi Islam antarabangsa dan pemimpin Islam terkenal diseluruh dunia dalam masa terdekat. “Hingga ini kes itu kata syeikh qardawi hendaklah diangkat dengan lebih kuat dan luas seantero dunia supaya datuk seri anwar terbela. “Dari segi syarak dan digerakkan wadah-wadah antarabangsa seperti kesatuan ulama islam sedunia, dan juga untuk di kemukakan dengan lebih luas untuk sama-sama bekerjasama menyelesaikan kes fitnah anwar,” katanya.(baca lagi di greenbox)

di atas ulama terkemuka dunia,kalau ulama Malaysia,,lihat saja pada Tok Guru Nik Aziz,juga yakin dengan kebersihan Anwar..ulama ulama dari PAS gua yakin semuanya percaya Anwar tidak melakukan perbuatan meliwat..tapi gua tidak ragu bahawa ada ulama dalam PAs yang jeles(cemburu)dengan Anwar serta pengaruh Anwar,dia tahu,peluang dia nak jadi PM hilang terus kerna ada Anwar,sebab tu la dia ni bermasalah sikit dengan pakatan.

Bahkan,bukan sahaja ulama,peguam no 1 paling terpengaruh di Malaysia juga,YB Karpal Singh pun akan berjuang untuk Anwar..dan mana mana lagi orang yang waras akan yakin bahawa Anwar tidak bersalah..

Dalam hati gua sendiri,gua juga agak yakin bahawa ulama umNo juga percaya bahawa Anwar tidak melakukan perbuatan terkutuk itu,tapi sebab nak jaga periuk nasi,mereka jadi ulaam busuk....

apa pun,sokongan terhadap Anwar akan snetiasa bertambah..hidup DSAI....

ps-(andai kata Anwar didapati bersalah(oleh hakim umNo) dan dihumbang sekali lagi ke dalam penjara,gua yakin,umNo akan hancur di tangan rakyat dan kali ini,bukan dengan PRU,tapi di DTJ(demontrasi tengah jalan)..kalau banjir gelombang pertama dah besar,gelombang kedua pasti 3 kali ganda..begitu juga gelombang reformasi!!!

1 comment:

keladi said...

kalu anwar bersalah dan dipenjara.rakyat marhean tidak boleh buat ape.kalu mat moggil tu arah askar tembak ko orang ape cam..si mat monggol tu peduli ape kat ko orang .janji jadi PM lagi.nak kira pasal dunia apa si monggol tu boleh pikir.ko oarang kene ingat la skt pasal minah monggol tu mati pun koorang tak boleh buat ape.tu depan bijik mata tu

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts