Wednesday, December 23, 2009

Nik Amalina........cisssss

Anak menteri besar Kelantan Nik Amalina Nik Abdul Aziz mempersoalkan kenapa hanya bapanya sahaja yang bangun mempertahankan PAS sedangkan pemimpin yang lain didakwa bersikap membisu.

"Kenapa harus Tok Guru (Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat) saja yang bangun mempertahankan setiap apa yang berlaku. Bangunlah juga wahai pimpinan. Tunjukkanlah juga bahawa anda bersatu.

"Buktikan dengan tindakan. Jangan hanya (dengan) suara dari belakang yang anda juga menyanyangi Tok Guru, dan sudah tentu kerajaan Islam hari ini," tulis Nik Amalina dalam blognya hari ini.(baca penuh)..

komen:

cis...memang ada betul SIKIT apa yang nik amalina cakap ni,tapi nak cakap,memang PAS bangun sekarang kerna Tok Guru,tapi beliau turut dibantu oelh rakan bawahan yang hebat seperti Mujahid,ada juga ramai lagi pemimpin PAS yang kuat perjuangkan PAS..termasuk Haji Husam Musa..tak semua pemipin PAS tak guna...!!

Satu lagi,nik amalina harus sedar,dalam usaha ayahanda dia pertahankan PAS,dengan susah payah lagi,dia pula menambah bebanan TGNA dengan tindakan beremosinya menpertahankan suaminya..dia telah melibatkan kerajaan negeri kelantan dan PAS secara kontek luasnya..

Kalau Nik Amalina nak kurang kan bebanan ayahandanya tercinta,tolong,berhenti menulis sesuatu yang beremosi dan menyusahkan ramai orang..

kegilaan anda menyusahkan..




1 comment:

Unknown said...

mulut dia ikut suka hati dia la.

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts