Saturday, December 19, 2009

Pengampu atau pro UG lagi menjahanamkan PAS?

menurut presiden PAS,dalam ucap[annya di konvensyen pakatak rakyat,golongan yang mengjahanamkan PAS adalah golongan pengampu....(klik tajuk untuk baca).."Pengampu Yang Menjahanamkan Parti"..

Ok...meh berfikir sebentar....siapa pengampu itu??antara contoh pengampu yang telah disenaraikan GB adalah (di sini)..ok,ni contoh terbaik gua tengok....lagi??

Terkejut atau tidak,pengampu dalam PAS sekarang bukan hanya dari ahli PAS ,bahkan umNo pun dah pandai ampu PAS...gua baca dalam sinar harian dua hari lepas,gamaknya tajuk itu adalah "dap harus contohi pas"..gua cuba dari dalam kawasan kawasan alam siber ni artikel tu,tapi tak jumpa,....pihak yang menyaran agar dap mnegcontohi PAS itu adalah seorang pemimpin tinggi umNo di Terengganu...hehe..apa kes ni?

Sebenarnya apa yang Haji Hadi cakap tu,30% je betul,bukan sekadar pengampu yang akan mengjahanamkan PAS,tetapi golongan pro UG..itu yang no 1...yang terdiri dari anak buah Hadi sendiri..hehe..so,Haji Hadi harus segera bertindak,gunakan kuasa anda,kembalikan kepercayaan rakyat kepada anda...jangan layan lagi puak pro UG nih,biar dia org fikir dia org dah keseoranganm,baru dia orang akan lemah..

Pengampu dalam PAS apa sangat,mungkin in terdiri dari kalangan wartawan akhbar pro pAS,serta pemimpin peringkat bawahan jer...PAS bukan uMno yang punyai ramai pengampu..

Pihak kedua yang akan menjahanamkan parti PAS ni pulak adalah golongan yang tidak suka terima kritikan,contohnya dulu,setelah seorang profesor telah mengkritik PAS,kemudian bangun dua tiga kerat yang melolong lolong tak tentu pasal,ni golongan yng tidak boleh dikritik ini juga akan menjahanamkan pas..ingat kepala otak dia boleh bangunkan PAS ke?terima kritikan untuk kebaikan..terima dengan hati terbuka,bukan buka mulut terbuka .....jangan jadi bodoh...

Pepun,gua ingin ucapkan tahniah kat Hadi tanpa sebab,,,,saje....

1 comment:

Anonymous said...

pro erdogen barua macam lu lagi bahaya!

kahkahkahakha

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts