Monday, December 21, 2009

selalu kata gua batu api,so posting ni,gua Jadi batu api...

Mula mula,gua nak pi bisik kat telinga umNo:

Wahai umNo,memang kamulah yang selayaknya dapat menduduki jawatan pengerusi BN Pulau Pinang,Gerakan apa ada,dari duduk atas singahsana dulu,hari ini jatuh dalam lubang taik Gerakan ni,,dulu,mereka Ketua Menteri,hari ini,satu kerusi pun tarak kat PP...maknanya rakyat Penang daH tolak Gerakan...kenapa mereka beria ria lagi nak jadi Pengerusi bn negeri?umNo lah parti yang paling layak duduki kerusi pengerusi BN negeri ..


Gerakan apa ada hari ini,Gerakan takde nilainyer dalam BN..takde Gerakan pun,tak terjejas lah BN.......so,umNo...teruskan menntut hak anda...anda layak dapati kerusi pengerusi BN penang...anda ada 11(@12)kerusi DUN....so,secara meritokrasi(matitaskrusi)...andalah yang layak...

then,gua nak cakap kat Gerakan pulak...

Wahai gerakan..gerakan...dah 30 tahun anda di kerusi pengerusi BN,,ni umNo berniat untuk hancurkan terus Gerakan,hilang kerusi pengerusi BN penang,pastinya,,,Gerakan akan hilang terus pengaruh di Malaysia..jangan beri kerusi tuh..itu hak anda...pertahankan hak anda...

Atau,kalau umNo berkeras juga,gua nasihat kat lu Gerakan,keluar BN dan terus bubar parti lah..then ramai ramai ahli Gerakan masuk DAP....baru ternganga umNo..umNo ni menang 11 kerusi di penang pun,kerna pertolongan ahli Gerakan juga,mesti ramai ahli Gerakan yang undi uMno masa PRU dulu,ni dah bongkak pulak..dasar lupa dasatan umNo ni...

sekian..trimas..hehe

PS-hehe,kalau media ampuNO boleh lagakan DAP-PAS-PKR....tak salah gua tiru sekali sekala kan..hak..hak..hak..

GERAKAN....PERTAHANKAN HAK ANDA!!!!
UMNO....KERUSI PENGERUSI BNPENANG HAK ANDA...AMBILNYA SEGERA..LAWAN TETAP LAWAN..!!!


No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts