Thursday, December 3, 2009

perhimpunan sokong TGNA...



Jom Sokong Tok Guru

Terima kasih kepada sesiapa sahaja yang mengadakan demonstrasi membantah Menteri Besar Kelantan, Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat. Hasil dari perhimpunan terbesar dalam sejarah Kelantan itu semalam, akan diadakan pula perhimpunan berikut:

Jika anda tinggal di Kota Bharu atau tak jauh dari bandaraya bertuah itu dan anda pula menyokong sikap dan pendirian Tok Guru, anda mesti memastikan kehadiran anda.

Saya juga berharap anda tidak berasa dukacita jika jumlah perhimpunan anda tidak sehebat dan sebesar perhimpunan terbesar dalam sejarah Kelantan semalam yang dianjurkan oleh entah siapa, mungkin Umno....

Sumber, Palimen Kota Raja

Gua curi posting kat atas dalam blog priamalaya..walaupun ia hak cipta parlimen kota raja..kredit dua dua.

Gua pun sokong 110% perhimpunan ini diadakan..

jom tunjukkan sokongan anda pada TGNA..

kalau dia orang bawa 1000,kita bawak 10000,tapi berita besok kata 500 jer..

rakyat kelantan yang cintakan islam dan sayangkan TGNA wajib sertai perhimpunan ini esok..

siapa yang sayangkan PAS dan tak mahu PAs hancur,juga harus pergi...

Ahli PAS apatah lagi...pakat gi ramai ramai..

wa kalau boleh and ada peluang nak pi gak,tapi sebab gua masih di bawah bapak gua,so apa apa tindakan gua luar rumah kena di bawah seliaan bapak gua..hak..hak.hak..(alasan)...

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts