Thursday, December 3, 2009

2 pemimpin pakatan bertaraf dunia...


Selain malaysia punyai tokoh muslim yang antara 50 paling terpengaruh di dunia iaitu Tok guru Nik Aziz Nik Mat,Malaysia juga punyai pemikir yang ke 32 terbaik di dunia iaitu Dato'Seri Anwar Ibrahim..

Siapa Tok Guru Nik Aziz ni?perdana menteri malaysia?mufti negara??nooo...nehi...TGNA adalah Mursidul am kepada sebuah parti kompenen pakatan rakyat (bukan barisan nasional)..TGNA adalah ketua tertinggi kepada parti islam semalaysia(PAS)..

Siapa pula Dato Seri Anwar Ibrahim nih??perdana menteri Malaysia??menteri pertahanan Malaysia??pemimpin kerajaan Malaysia??nooo...nehi...DSAI adalah pemimpin tertinggi pakatan rakyat(bukan barisan nasional jugak)..beliau juga penasihat kepada parti keadilan rakyat (PkR)..

abih tu...mana tokoh dunia di dalam pimpinan kerajaan la??ada..ada..hehe,pak lah is the most stupid prime minister in daa world..lagi hebat pada DSAI dan TGNA...pak lah di tangga pertaman mengalahkan mana mana perdana menteri lain..hak..hak..hak..


muahahahaha...pak la la la la..

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts