Tuesday, December 22, 2009

Apa ada dalam kepala hotak Hadi sebenarnya?

Haji Hadi semakin fening..apa punya presiden la...gua baca dlm malaysia waves tadi,beliau beri komen tentang kenyataan Hadi bahawa PAS tidak bermusuh dengan uMno tetapi sekadar berbeza pendapat..

Gua fikir,kalau YB Haji Nizar Jamaludin dengar ni,pasti sedih..apa kita tak perlu lawan dengan pihak yang telah merampas kuasa kita dengan cara yang kotor dan jijik..setelah apa yang umNo lakukan di Perak Darul Ridzuan,kita masih "kawan" umNo??

Apa pula perasaan keluarga as-syahid memali,pejuang pejuang PAS dan islam memali telah syahid dibunuh rejim umNo??Apakah mereka boleh terima apa yang dikatakan Haid(opps,,silap eja:hADI)..

Apa pula reaksi Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat yang anak beliau terpaksa merinkuk dalam kamar besi selama bertahun lamanya di bawah rejim umNo tetapi Hadi kata,umNo juga rakan pas,hanya berbeza pendapat sedikit je..??

Sahabat parti PAS,dap dan pkr,ramai aktivis serta tokoh politik mereka dipenajara,Lim Guan Eng,Lim Kit Siang,dan bapa reformasi Malaysia,Dato' Seri Anwar Ibrahim,kalau gua nak sebut semua,pasti tak muat ruangan posting kali ni...adakah mereka masih boleh duduk diam jika presiden PAS keluarkan kenyataan bodoh seperti itu..

Apa pula reaksi rakyat Kelantan yang dahagakan royalti minyak yang dirompak umNo??apakah mereka gumbira dengan tindakan bangang Hadi ini??perghh.

Kalau umNo bukan musuh PAS,mulai hari ini,gua berani cakap Hadi Awang adalah musuh dalam selimut PAS...beliau wajib dipecat...

Gua juga saran,time pilihan raya kecil kalau ada pula kali ini,gambar Hadi haram diletak...baik kita letak gambar TGNA dengan karpal singh....rakyat lagi suka? :)

Gua nak ambil tajuk berkenaan isu hadi ini dari malaysia waves iaitu :UMNO Bukan Musuh PAS Lagi? Presiden PAS Tidak Takut Disambar Api Neraka kah?.

Ya hadi tak takut disambar api nerakakah??umNo itu kafir katanya kamu...Hadi mudah lupakah????

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts