Wednesday, December 16, 2009

konvensyen blogger PAS...untuk apa dan untuk siapa?

Gua bukan blogger PAS,bahkan gua bukan ahli PAS,tapi ni blog gua so suka hati la gua nak persoalkan apa apa pun...

Dijadualkan,20 disember ni,satu konvensyen blogger PAS akan diadakan di Markaz Tarbiyah PAS Taman Melewar,objektifnya adalah untuk :
1. Menghimpunkan dan mewujudkan Kelab Blogger PAS yang aktif..
2. Memberikan kefahaman tanggungjawab dan hala tuju Blogger PAS..

konvensyen ini dianjurkan oleh
oleh Lajnah Penerangan PAS Pusat yang diketuai oleh Ustaz Idris Ahmad..siapa idris Ahmad ni?kalau ada sape sape yang belum kenal,mamat ni la pemimpin PAS yang paling tidak terbuka sekali..dia ni suka kalau PAS terima pujian,tapi tidak untuk kritikan,bahkan persoalkan pula si pengkritik..

Bagi gua sendiri,orang yang tidak boleh menerima kritikan adalah manusia yang angkuh,gedebe sangat la dia ni..

Menurut GB,idea untuk diadakan konvensyen ini timbul selepas ramai blogger menghentam sikap tidak terbuka Idris Ahmad ni,..

Jadi,manusia yang waras dapat fikir,mungkin sekali tujuan sebenar diadakan konvensyen ini adalah untuk membersihkan kembali nama baik dia ni dan mungkin juga untuk mengawal para blogger PAS,yakni dengan brain wash blogger PAS dan beri sekatan kepada blogger PAS dalam menulis dengan menggunakan taktik taktik tertentu. ..

Jadi,persoalan yang pernah ditimbulkan GB bahawa konvensyen ini mungkin adalah untuk mem'BTN'kan blogger PAS boleh diterima juga..

tulisan gua ini hanya pendapat gua,nak terima tak nak terima atas korang,jadi,kepada sesiapa yang menerima,dan anda adalah seorang blogger,gua saran...TAK PERLU BUANG MASA ANDA UNTUK ENGHADIRI KONVENSYEN INI...kecuali TGNA dijemput sekali untuk memberi ucapan...hak..hak..

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts