Saturday, December 12, 2009

Hamas dianggap militan oleh umNo?

Rombongan puak militan Hamas kini dalam kerangka lawatan ke Selangor. Mereka menjadi tetamu kehormat kepada kerajaan negeri Selangor. Mereka juga diraikan sebagai tetamu yang hebat.

Militan Hamas datang ke Selangor dibawa oleh Pas. Apa rancangan Pas membawa Hamas rapat dengan kerajaan negeri Selangor? Apakah strategi Pas untuk dekatkan Militan Hamas dengan Pas sebagai parti Islam di Selangor?

Adakah Pas punyai perancangan yang lebih besar apabila rapat dengan militan Hamas? Untuk rekod puak Hamas dan Fatah adalah dua jenis arab yang tak boleh bertemu muka antara satu sama lain di Palestin. Mereka sentiasa berperang sesama mereka. Bumi Palestin tidak aman antara lain disebabkan persengketaan dua bangsa arab yang bertelagah sejak dari dulu lagi.

Pas kini telah buktikan bahawa jika Teresa Kok boleh bawa ramai pelabur dan pelancung Taiwan datang ke selangor, Hassan Ali juga boleh bawa Militan Hamas ke negeri Darul Ehsan ini. DAP dan Pas kini mengorak langkah memperkuatkan akar masing-masing walaupun dengan kumpulan militan.(sumber)


Ini gua ambil dari blog pro umNo...apakah di mata umNo Hamas ini sebuah militan,sebuah pertubuhan jahat?

Kalau ini pandangan mereka tentang Hamas,apa pula pandangan mereka tentang musuh Hamas.?

oo,mungkin gus silap,memang umNo akan sentiasa anti kepada gerakan islam,tak kira sama ada di malaysia mahupun Palestin,mana mana gerakan islam blogger umNo akan anti....dasar barua yahudi...tengoklah betapa persetannya blogger umNo..piagam HAMAS adalah untuk hancurkan bumi israil, dan menubuhkan negara islam,tetapi umNo tetap mengatakan mereka militan?

maklumat tentang hamas

1 comment:

Telok Bakong said...

apa url blog giler tu bro

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts