Thursday, December 31, 2009

1 Januari 2010,permulaan penyeksaan kepada rakyat...

PUTRAJAYA 31 Dis. – Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan hari ini mengumumkan kenaikan harga gula sebanyak 20 sen mulai pukul 12 tengah malam ini.

Ini bermakna harga baru gula di Semenanjung mulai esok ialah RM1.65 sekilogram berbanding RM1.45 sebelum ini.

Pengumuman itu dibuat oleh Ketua Setiausaha Kementerian, Datuk Mohd. Zin Mohd. Dom pada sidang akhbar di sini hari ini.(sumber asal gua x taw,tp gua cedok di sini)

so,ucapan pertama tahun baru gua disajikan dengan perkataan"

PADAN MUKA 1MALAYSIA...

ini semua salah korang,yang pangkah BN PRU12 hari tu memang padan muka tahap akhir dah,yang undi barisan alternatif dan dap pada PRU12  hari tu,padan muka sikit sikit je coz korang x usaha cukup kuat lagi...kali ini PRU13,ingat,kita lawan habis habisan...insyAllah,kalau diberi peluang dan panjang umur,nanti PRU13,gua 100%waktu terluang gua akan gunakan untuk berkempan untuk Pakatan Rakyat..

ini baru 1 Janusari,tak lagi 1 Febuari,barang lain pulak yang naik harga,1 Mac,1 April,1 Mei,1 Jun, 1 Julai,1Ogos,1 September,1 Oktober,1 November dan 1 Disember,nanti rakyat kena makan ubi kayu campur pasir je la...

Nanti bukan sahaja cukai perkhidmatan dan barangan,cukai zaman British seperti cukai kelamin,cukai anak lebih,cukai kepala mybe akan diwujudkan untuk menambahkan pendapatan negara yang memang tidak cukup untuk menampung bajet 2010..


tapi kalau nak cakap hakikat,dari sudut ekonomi,mungkin BN bertindak betul,tapi dari aspek politik,umNo telah mengali lubang kubur sendiri dengan apa yang dilakukannya....muahahahaha


No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts