Friday, January 1, 2010

Andai kata PAS mentertai BN,apakah wakil rakyat PAS sedia melompat?


Setelah baca ulasan Tulang besi di laman perisik rakyat,gua tak nak percaya dan ingin katakan bahawa ini mungkin hanya pendapat TB sahaja,tp setelah berfikir secara waras dan mendalam,gua fikir,perkara ini tidak mustahil..

Andai kata telahan TB benar benar brlaku berdasarkan ulasan beliau,..apakah semua wakil PAS akan mesih kekal bersama PAS..?

Gerak hati gua,gua yakin,Dato Seri Nizar Jamaludin pasti akan bertindak tepat dan bijak..

sumpah laknat tu boleh diabaikan kerna PAS sendiri telah menyertai perjuangan asal(andai kata PAS menyertai BN)..

Bagaimana dengan MP PAS yang lain??ada berani??walau bagaimana pun,anda WAJIB berani....

satu perkara yang gua yakin,sekiranya apa telahan TB itu berlaku,itulah tanda "jasad" PAS sudah disediakan untuk dibawa masuk ke lubang kubur yang siap sedia digali!!!

ps-melompat yang gua maksudkan adalah melompat menyertai salah satu parti kompenen Pakatan rakyat,bukan menyertai umNo atau mic,atau gerakan bla..bla..bla..



No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts