Thursday, January 14, 2010

Bagus apa kalau Lim Guan Eng ditahan...

akhbar melaporkan bahawa Khalid memberikan amaran kepada Lim bahawa polis tidak akan teragak-agak menangkapnya jika beliau gagal memberikan kenyataan mengenai dakwaan menghasut.

Lim sedang disiasat kerana dakwaaan mengeluarkan kenyataan hasutan semasa Konvensyen Pakatan Rakyat bahawa kematian setiausaha politik, Teoh Beng Hock disebabkan dibunuh di Shah Alam pada 19 Dis lalu. themalaysianinsider

Pengerusi DAP terus beri amaran ini :
..

Guan Eng antara pemimpin yang amat disegani rakyat,melayu,india cina semua suka sama YB Lim Guan Eng,kalau polis tangkap Beliau,ingat mereka boleh aman ke?

masyarakat cina pasti berang,MCA dan Gerakan yang merupakan musuh dap dan sekutu UmNo pun pasti akan pertikaikan tindakan pihak polis(jika mereka tahan LIm Guan Eng)dan BN akan kucar kacir sekali lagi..

Tak percaya??

cuba ler....pasti lebih ramai rakyat akan turun ke jalan raya berbanding dgn jumlah yang hadir perhimpunan kepala lembu tu...

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts