Saturday, January 16, 2010

ISLAM:antara Lim Guan Eng dan umNo.

GEORGETOWN, 15 Jan: Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng berkata, Kerajaan Pakatan Rakyat negeri menambah peruntukan untuk Hal Ehwal Agama Islam pada tahun 2010 berjumlah RM24.3 juta berbanding tahun lalu sebanyak RM20.5 juta.

Menurut beliau, peruntukan tahun lalu pun melebihi apa yang Kerajaan Barisan Nasional (BN) berikan iaitu hanya RM 12.5 juta sahaja..(baca lagi)

di atas adalah apa yang telah YB Lim Guan Eng dari DAP(ulang DAP!!DAP!!)buat,Lim Guan Eng tidak gila,kenapa beliau beri peruntukan sebesar ini kepada pembangunan ISLAM??nak raih undi??ramai sangatkah masyarakat melayu yang islam di penang?yang mungkin akan tergoda dengan apa yang YB Lim lakukan?

Banyak lagi perkara yang Lim Guan Eng lakukan yang boleh membuktikan DAP bukan musuh islam,seperti yang disebarkan oleh umNo dan pencacai umNo,...

Di bawah pula gua nak tunjuk bahawa umNo adalah musuh ISLAM,bukan omong kosong semata mata,bahkan bukti melalui video:

tengok...tengok....so,melayu islam yang berakal dan waras adalah lebih perlu beri undi kat DAP berbanding umNo..

2 comments:

azman kamarul said...

Sebenarnya umno ni nak kata tolong Melayu tak juga...nak kata nak jaga Islam tak juga...macam hantulah , berdiri tak pijak bumi tapi tak mencecah langit...

Agaknya umno dengan hantu ni saudara kembarlah kot!

keraspedal said...

bukan saudara kembar,tapi umNo dan hantu setan ini adalah org yang sama,dua wajah,manusia 2 wajah...

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts