Friday, January 15, 2010

Perjuangan menentang perggunaan nama Allah hanya hipokrik semata mata oleh pihak yang terdesak

Semenjak dua menjeak ni,isu penggunaan nama Allah oleh pihak kristian jadi isu hangat,ramai yang marah,katanya deme,nama Allah milik mutlak islam dan umat islam..

mungkin betul apa yang mereka katanya dalam keadaan sekarang,yang mana ada umat kristian pernah hina quran dan nabi Muhammad,tapi bila dilihat,perjuangan mereka adalah hipokrik semata mata..

Pada akhir zaman ini,gua  tak fikir ini soal yang paling utama,ada lagi yang lebih penting,10000 kali lebih penting yakni perlaksanaan hukum Allah,tunaikan kewajiban terhadap Allah..

Ni tidak,semasa bantahan,nama Allah untuk kegunaan umat islam,tapi umat islam ini juga yang langgar perintah Allah,hina hukum Allah..

Bahkan dalam isu ini sendiri,pejuang pejuang yang menentang keputusan mahkamah itu sendiri melanggar perintah Allah dengan memgebom gereja,sedangkan Allah melarang umat islam berbuat demikian,,

itu bukan budaya islam,itu budaya yahudi,,,..

soal nama Allah digunakan oleh mpenganut agama lain mereka buat buat marah,tetapi dengan selambe nya mereka hidup atas bumi Allah ni dalam keadaan negara tidak bernaungkan peemrintahan ISLAM...mana lebih penting,berjuang menjadikan Malaysia sebuah negara ISLAM yang kuat,atau berjuang secara rasict menantang penganut agama (yang berasal dari Allah juga sebenarnya) menggunakan nama Allah,,

untuk buktikan lagi betapa hipoktiknya "pejuang islam"versi umNo ni adalah dengan persoalan ini:

  1. Mengapa ketikaPak Lah wujudkan gagasan islam hadhari,mereka berdiam diri bahkan sokong gagasan mengarut itu,sedangkan islam hadhari bukan apa yang diturunkan Allah,ia seperti seorang pemerintah islam di india satu ketika dulu,yang cuba menubuhkan agama baru yang digelar al din kalau x silap gua,iaitu ia percaya Allah,tapi mengagungkan diri raja itu sendiri..islam hadhari ini sebenarnya seolah satu dakyah untuk membuat rakyat lupa akan islam sebenar dan pergi kepada islam baru,islam maju..allhamdulillah,Allah tetap pelihara islam sebenar dan agama baru islam hadhari hilang begitu sahaja,,
  2. Semasa ulama umNo siti maSHITah mengeluarkan kenyataan bahawa solat itu agenda kecil,bahkan Allah telah beritahu secara jelas bahawa solat itu wajib,yang membezakan antara org islam dan org kafir adalah solat..mana dia pejaung islam umNo itu?apakah dengan mengatakan solat itu kecil tidak mengecikan Allah..

banyak lagi isu lain yang berkaitan umNo yang menghina Allah dan islam...persolan terbesarnya...di mana mereka ini!!!!!!!!!!!!!

2 comments:

Tan Loo Ley said...

Bukankah umno sekarang inilah juga umno 50 tahun dulu , tiada bezanya tubuh badannya dan baunya..adakah kita sebagai pengundi tidak dapat menghidu peluh busuk jijik umno dulu dan sekarang......

keraspedal said...

bau busuk umNo hilang dari hiduan melayu tanpa otak ini kerna bau wang rm300 lebih tinggi nilainya bagi mereka..

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts