Friday, January 8, 2010

Hasutan:imam masjid kampung gua patut kena ISA.(serta pendirian gua mengenai isu "Allah")

"Sementara itu, Musa berkata polis turut memantau laman web yang didapati menjadi batu api dengan menggalakkan orang ramai melanggar undang-undang dan mengajak mereka untuk berhimpun secara haram."(baca lagi)

Haaaa,ini bukan laman web,gua sampai masjid untuk solat jumaat tadi dalam pukul 1.20,tu pun x mula lagi khutbah,masa nak mula khutbah tu,tok iman(atau bilal)buat satu penguman yang mengajak jemaah untuk menyertai satu perhimpunan membantah pengunaan nama Allah oleh pihak kristian...

jadi,..ini satu hasutan untuk mengamcam keselamatan negara..tindakan segera perlu diambil...jika nak taw mana masjid gua sembahyang tadi,sila emailkan kat gua.....tapi gua rasa,semua masjid kat Terengganu menyeru begini...

so,tindakan segera perlu diambil...tiada istilah double standart untuk semua...jika perhimpunan bantah ISA haram,di begara sekular macam Malaysia,ini juga Haram...


ps-pendirian gua mengenai perkara ini adalah sama seperti Tuan Guru Nik Aziz iaitu Kristian boleh guna nama Allah..

Allah is untuk semua yang mengakui akan kewujudan dan kekuasaan Allah..Allhuakbar(x3)

tapi gua akan terkilan kerana pihak kristian telah menyalah gunakan perkara ini dengan mengambil kesempatan untuk menyalah gunakan nama Allah sebagai alat dakwat seperti yang dinyatakan di sini..

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts