Friday, December 4, 2009

kalau begini ramai yang sayang tok guru,pasti TGNA tak sampai hati nak letak jawatan...

[1.jpg]


perghh..kalau nak dibandingkan dengan perhimpunan yang anti TGNA minggu lepas,ini berpuluh malah beratus kali ganda lebih banyak..

denga suasana begini,gua percaya,semangat TGNA yang dah banyak untuk mennentang umNo barisan nazional semakin meluap luap bak gunung berapi yang nak meletup.

selepas hari ini,siapa cakap TGNA dah nyanyuk n dah tak releven baik pi bungkus muka sendiri..

kalau ramai ramai gini doakan kehancuran najib berturut turut 40 hari secara berjemaah,fuhhhh..mampos najib..pecah terburai terus ...

Nik Amar pun patut bungkus la....nak TGNA namakan penganti,siapa lagi yang layak nak ganti TGNA..selagi TGNA masih hidup,insyAllah,Allah masih tidak akan beri penganti yan sehebat TGNA kepada PAS..

hidup Tok Guru...


tq kepada yang mengupload gambar gambar diatas....

2 comments:

Anonymous said...

emm...elok la tu nak doakan kehancuran orang islam yang lain..kot ye pon nak berpolitik..jangan ar sampai matlamat menghalalkan cara..jangan la terlalu taksub pada pemimpin..ni apa yang ko punye tok guru tu cakp semua benar..profesional sikit la pon kalau nak berpolitik..ni menggelabah je aku tengok..parti Islam,tapi tak macam parti Islam pun..


Muamar Gaddafi Sengal

keraspedal said...

anon:

ko jeles tu kenapa??hahaha..
kat dunia ni,ramai org islam yg atas nama jer..
termasuk yg didoakan TGNA tu..
kalau dia tu benar2 ikut islam,ini semua tak berlaku..
dah,tak kan ko nak TGNA doakan najib panjang umur dan siaht selalu kot..

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts