Sunday, December 13, 2009

Amaran Anwar kepada umNo!!!!!!serta ditambah tambah sikit dari gua..

KULIM, 13 Dis: Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim memberi amaran kepada sesiapa sahaja yang cuba menyentuh Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat akan mendapat tentangan hebat daripada ratusan ribu rakyat yang menyokong beliau.

Menurut Anwar lagi dalam isu yang menyentuh kedudukan Nik Aziz sebagai Menteri Besar dan keupayaan beliau mentadbir negeri Kelantan tidak harus dipertikaikan oleh Umno dan Barisan Nasional.

"Saya ingatkan kepada semua sekiranya Tuan Guru, Datuk Nik Aziz disentuh oleh mereka kita tidak akan teragak-agak untuk bangun bukan saja daripada Kelantan malah Kedah dan seluruh negara akan turut sama mempertahankan Tuan Guru kita.

"Jika isu royalti minyak yang sememangnya perlu diberikan kepada Kelantan mereka nafikan. Kemudian isu untuk mengerjakan haji ke Baitullah untuk beribadat pun mereka pertikaikan terhadap Menteri Besar Kelantan.

"Apakah kita mahu biarkan lagi mereka yang tidak tahu menilai dan membezakan antara rasuah dan ibadah ini berterusan mencelarukan masyarakat.

"Sudah pasti tidak. Oleh kerana itu kita tunjukkan sokongan kita dengan memberi pengajaran kepada Umno dan Barisan Nasional dengan menolak kepimpinan mereka," katanya.

Kenyataan Anwar itu disambut dengan tepukan gemuruh daripada ribuan hadirin yang membanjiri Stadium Mini Keladi tersebut.(baca artikel penuh di harakahdaily)..

LAW
AN TETAP LAWAN...!!!
Amaran ini mungkin keluar dari mulut Anwar sahaja,tetapi ia mewakili suara lebih 2000000 rakyat Malaysia..
Ini amarah DSAI kepada umNo..
Juga seruan DSAI kepada kita semua..
muslimin muslimat,hindu buddha dan kristian tanpa mengira agama dan bangsa akan bersatu menentang umNo Barisan NAZIonal....

Gua sebagai blogger yang tidak beretika,ingin menambah nampak lagi kepada amaran DSAI itu...selain kepada umNo dan Barisan NAZIonal,amaran ini juga gua beri kepada mana mana pemimpin PAS yang menentang Pakatan Rakyat dan mahukan agenda perkauman sempit umNo melalui Unity Goverment..

Amaran ini juga diberi kat mana mana pemimpin PAS yang berani berani menyuruh Tok Guru meletak jawatan..jangan ungkit perohal Tok Guru letak jawatan sedikit pun..

Amaran ini juga diberi kat semua barua barua umNo dalam PAS dan pakatan rakyat...

Last but not least,amaran ini juga diberi kepada raja katak yang celupar dan biadap terhadap Tok Guru...rakyat akan bangkit menentang kamu wahai katak sekiranya kamu berani berani cari pasal dengan Tok Guru lagi.

1 comment:

Unknown said...

Berita hangat dari kelantan,Ariffahmi punya angkara?
http://suwaritimur.blogspot.com/2009/12/arif-fahmisila-berambus-jika-ini-benar.html

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts