Monday, December 7, 2009

Isu Nik Amalina..nasik sudah jadi bubur..tapi satu perkara Nik Amalina boleh buat...

Setelah isteri menantu Tok Guru menyiarkan 'luahan hati istri' kepada umum minggu lepas,ia mengundang banyak kritikan terhadap Tok Guru sendiri,nak marah,tak leh wat pe dah,anak sendiri,ia dah berlaku,susah nak undur kembali masa untuk mengelakkan masalah ni,ini bukan drama Doraemon..

Kalau anak Tok Guru merujuk dulu pada Tok Guru sebelum tu,mesti hal ini tidak berlaku,tp nasik dah jadi bubur,tak leh wat pe dah..kita telan je la makian celaka blogger umNo ni dulu..

tapi satu perkara yang istri menantu Tok Guru ni boleh buat adalah minta maaf pada Tok Guru secara terbuka seperti dia menyiarkan luahan hati dia tu,adalah tidak salah si anak untuk secara terbuka meminta maaf kepada bapa setelah menyusahkan bapa,bahkan ini akan mengurangkan rasa marah penyokong tok guru terhadap anda.....walaupun ia tidak mengubah apa apa,namun,ia dapat mengurangkan rasa tak suka penyokong tok guru terhadap dia..bukan pe,kita tak mahu anak tok guru dihina dan dimaki.....pasti Tok Guru juga akan terluka...anak tu darah daging Tok Guru itu sendiri..

Percayalah,kalau anda tak nak dibenci orang/penyokong Tok Guru,minta maaf kat ayahanda anda...rasa anti penyokong TGNA terhadap anda nescaya dapat dikurangkan...

ini juga satu pengajaran kepada anak anak orang tersohor,orang yang dihormati..setiap tindakan anda menjadi peluang kepada musuh bapa anda untuk menyerang...

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts