Sunday, December 6, 2009

Tengok...TGNA pun sangkal Haji Hadi..

Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat mengakui bahawa beliau tidak mengetahui individu yang didakwa memberi nasihat yang salah kepadanya sebagaimana yang dinyatakan oleh Presiden, Datuk Seri Abdul Hadi Awang.

Beliau yang juga Menteri Besar Kelantan berkata, sebarang nasihat yang diterima akan dipertimbang dan difikirkan dengan sebaiknya sebelum beliau memutuskan sama ada menerima atau menolak cadangan yang diberikan.

“Saya pun tidak tahu siapa dia penasihat saya yang tidak betul... orang beri nasihat, saya pilih yang betul... saya tidak tahu... tanya dialah( Abdul Hadi) siapa yang betul, siapa yang tidak betul,” katanya selepas hadir di Majlis Sambutan Hari Integriti Peringkat Negeri Kelantan 2009 di Kota Darul Naim di sini, semalam.(baca lagi)

Tok presiden nak memandai mandai bila kata bahawa TGNA punyai penasihat yang boleh diibarakan gua sebagai penghasut kepada TGNA,kononnya penasihat ni tidak memberi nasihat yang betul kepada TGNA dalam soal perundangan dan politik

muhahahahaha,apa hadi ingat TGNA bodoh macam dia ka??apa dia ingat TGNA akan terus terima nasihat tanpa berbincang dan berfikir 10000 kali dulu sebelum menerima nasihat dari orang lain ke?

TGNA ulama,mungkin sekali TGNA selalu meminta nasihat dari Allah selalu solat istikarah(solat sunat meminta petunjuk)...dan kerna itulah sebarang tindakan TGNA beliau mempu buat dengan yakin..kerna beliau selalu meminta pertolongan dan petunjuk dari ALlah.

Gua fikir,tok presiden ni pandang rendah kat TGNA,dia ingat TGNA tidak mampu berfikir dengan waras untuk bulat bulat menerima nasihat orang lain..

dan gua tak rasa pun jika TGNA ada penasihat,penasihat TGNA sejahat Mustafa Ali..kepala hotak UG tu.penasihat TGNA gua fikir sekali adalah DP.husam musa..dan Husam Musa bukan orang biasa,dia orang cerdik dan waras(bukan macam mustafa ali),beliau tak kan beri nasihat yang boleh membuatkan TGNA dipandang rendah.

1 comment:

hussin said...

apa yang cuba diberitahu oleh tg presiden ialah 'betapa bertuahnya tgna mempunyai penasihat2 yang bervisi'. tak seperti beliau sehingga menyebabkan kedudukan beliau sebagai presiden sudah tercalar.

kalau betul2 sedar, bagus la. tg presiden perlu berjiwa besar seperti tgna. penasihat2 tg presiden semuanya tak boleh diharap. kalau boleh diharap, masakan pas boleh digentel2 oleh seteru?

tg presiden perlu berani untuk membersihkan environment tidak sihat yang wujud di sekeliling beliau. usahlah masih membiarkan diri menerima pakai nasihat penasihat yang semua orang kenal sebagai mengkhianati perjuangan! biarpun mereka sebendera dengan beliau. nyahkan sifat 'assobiah' itu...

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts