Sunday, December 13, 2009

katak jahat mengampu tun M...

KOTA KINABALU 12 Dis. - Bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad tidak pernah bersifat rasis dan mana-mana pihak yang cuba memperlekehkan beliau dianggap 'budak jahat'.

Ahli Parlimen Pasir Mas, Datuk Ibrahim Ali berkata, bukti Dr. Mahathir tidak perkauman boleh dikaji sepanjang pentadbirannya memimpin kerajaan selama 22 tahun.

"(Zaman beliau) kalau ada yang timbulkan masalah akan kena, sebagai contoh Operasi Lalang pada 1987 bagi menangkap orang yang mengeruhkan suasana politik, saya pun kena.

"Ini bukti Tun tak rasis. Maknanya kalau ada orang tuduh beliau rasis orang itu tak berapa sihatlah. Kalau ada 'budak-budak' hendak memperlekehkan Tun, budak-budak ini dianggap 'budak jahat'," katanya.
....

"Tun jadi Perdana Menteri selama 22 tahun tak pernah ada perpecahan, tidak ada berlaku apa-apa kerana beliau tidak bersikap rasis, sebab itu orang Cina pun suka Tun dan sebab itu Barisan Nasional (BN) menang," ujarnya.(utusan)

Crazy frog ni kalau nak mengampu biar kena pada tempat la..
madey x rasict??
ini lawak melebihi lawak Mr.Bean..
Bukti terbaru madey ni rasict adalah biar madey dakwa BTN tidak rasict la..
operasi lalang bertujuan untuk tangkap orang yang mengeruhkan suasana politik??brehim sorang je yang mengeruhkan suasana politik time tu,yang lain semua ditangkap kerna dilihat mampu menghalang madey and umno.
Brehim semakin hari semakin tak betul...
kecik kecik tanak mampos,dah besar susahkan negara..
lantak la brehim....teruskan ampuan anda,,mungkin anda ada peluang jadik PM nanti setelah ampuan anda berjaya..
PM-Pengampu Mahathir...

2 comments:

azman kamarul said...

BERAHIM ALI NI..KALAU MENGAMPU MEMANG TAK ADA ORANG DALAM MALAYSIA NI BOLEH CHALLENGE...PENGAMPU NOMBOR WAHID DALAM MALAYSIA..DAHLAH BEGITU...AYAT AMPU NYA..MAK DATUK...MALU NAK BACA...SEBIJI MACAM BUDAK BERHINGUS BODEK AYAH NAK BELI GULI....

INILAH SATU-SATUNYA SPESIES TUNGGAL DALAM MALAYSIA DARI DULU HINGGA KE HARI INI.

PERINGATAN: BERHATI-HATI DENGAN MAKHLUK INI...MERBAHAYA!!

keraspedal said...

mr.tan:
betul..jaga jaga...jumpa di kawasan anda...segera ludah dan siram dengan air tahi ayam...trimas...

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts