Saturday, December 12, 2009

Blogger Gomo yang buta sejarah... :)

Muahahahaha..
Gua rujuk pada artikel Gomo yang bertajuk "Sekarang dipertikaikan,kelak dirobohkan pula rumah Allah"..

Mungkin blogger Gomol ni terfikir nak tulis posting ni selepas isu ahli parlimen Taiping,Nga Kor Ming yang dikatakan menbuat kenyataan tak puas hati dengan dana kepada masjid..(yang dibesar besarkan oleh media arus perdana yang telah menulis mengikut etika yang ditetapkan NajiSS..

Kononnya,menurutnya,kita boleh baca dari tajuk tersebut,mungkin hari ini DAP boleh pertikaikan dana kepada Masjid,tapi kelak DAP mungkin DAP akan roboh masjid..

haha..

kita tak yah tunggu kelak,Yahudi versi Malaysia yakni umNo terlebih dulu telah meroboh masjid berbanding DAP yang katanya sebagai "kafir"..



banyak lagi video kat sini
..

Gua lepas peristiwa inilah gua jadi yakin bahawa SOKONG UMNO MASUK NERAKA insyAllah...

peristiwa ini berlaku semasa zaman pemerintahan BN di Terengganu,tapi masih ada rakyat Terengganu yang masih buta untuk beri undi kat parti setan umNO..(tengok,gua jadi marah luap-luap kat umNo bila tengok video begini...)

1 comment:

GOMO said...

salam..
kesian...takdapat terima kenyataan ke?
sedar lah diri tu....kelak binasa Islam di Malaysia ni kalau dah bersama menyokong kafir dalam menentang umat Islam sendiri.

Bukti pendedahan ini di harapkan agar kita semua menilai akan apa sebenarnya yang Wee Choo Keong ini lakukan. MP PKR ini telah bertindak RACIST dengan menyerang peniaga Melayu manakala peniaga cina HARAM tidak langsung di sentuh oleh Wee Choo Keong ini.
http://www.papagomo.com/2009/12/bukti-dan-fakta-wee-choo-keong-seorang.html

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts