Monday, December 28, 2009

Selangor tak kan jadi Perak kedua...

Gua tak fikir rakyat Selangor mahu buku "Selangor Darul Kartun" diterbitkan sama seperti Perak Darul Kartun...memalukan beb..nama negeri dijadikan bahan hiburan..semuanya kerna umNo yang durjana..

Rakyat Selangor pasti tidak mahu juga bil air mereka meningkat serta segala kemudahan dan "hadiah"(wang untuk bayi baru lahir dan yang ingin ke universiti) kerajaan negeri kepada mereka terhapus begitu sahaja..pasti jutaan rakyat Selangor turun padang untuk "rampas" kembali...

Adun PAS Selangor bukan semuanya bodoh,sorang dua je..kalau ditakdirkanlah ada usaha nak keluarkan PAS dari pakatan dari Pemimpin PAS Slangor sekali pun,dan usaha itu berjaya,pasti ada ADUN PAS yang rela "mengkhianati" PAS Selangor dan menyertai PKR mahupun DAP(hak..hak..)

Gua harap sangat ADUN PAS yang sorang ni tunjuk belang dia,baru mudah kerja kita,pecat terus...ambil orang lain jadi PESURUHJAYA PAS NEGERI.....siapa yang gua maksudkan...ntah....

umNo di Selangor tidak boleh lekukan seperti yang dia lakukan di Perak,beli ADUN walaupun dah ada sekor yang terbeli,tapi itu belum cukup beb...perlu lebih 5 ADUN pr perlu dibeli..

Dan perlu diingat Selangor dipegang PKR,Anwar tidak akan benarkan itu semua berlaku..pasti..

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts