Thursday, December 10, 2009

Bapa permodenan kepada Bapa Perkauman?

Malaya : Bajingan Hidung Besar(gelaran kepada madey yang terdapat dalam sebuah buku lawak altenatif "Lawak Pak Mahat"oleh zunar pada tahun 2001) kali ini telah menerima satu lagi anugerah baru yang membawa gelaran "Bapa Perkauman".

Madey yang sebelum ini memegang title "Bapa Pemodenan" kini telah ditukar kepada "Bapa Perkauman"..

Title ini dikatakan dapat kepada Madey selepas kenyataannya mengenai BTN yang
dikatakan terlalu menyokong agenda perkauman..

Title ini diberikan oleh Dato Seri Naz Azi,merangkap Menteri di Jabatan menteri perdana..

Wartawan keraspedal masih gagal untuk mendapatkan reaksi Madey selepas mendapatkan gelaran tersebut,dipercayai melalui riak muka Madey yang semacam,dipercayai Madey amat gumbira dengan title "Bapa Perkauman"tersebut.

bekas bekas rakan karib Madey turut mengucapkan tahniah di atas gelaran tersebut kepada dia..bekas pencuci seluar dalam Madey,Semi-Value berkata bahawa gelaran ini memang kena pada tempat dan masanya..manakala,Pidah aP pula berkata bahawa madey memang selayaknya untuk gelaran "Bapa Perkauman"sejak dulu lagi..

ps-artikel di atas tiada kena mengena dengan sesiapa pun tak kira yang telah mati mahupun masih hidup,atau yang masih hidup tapi tak nak mati mati...hanyalah rekaan berdasarkan imiginasi penulis yang terlalu bosan sebab tiada idea nak tulis apa hari ini...sebarang nama jika terdapat sebarang persamaan dengan mana mana pihak,mohon maaf dunia akhirat gua pinta,ia adalah tidak disengajakan...trimas...


http://pics.livejournal.com/q_pheevr/pic/0007cxg3http://www.sha.tc/wp-content/uploads/2008/05/stupid-smelly-malay.jpg

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts