Saturday, December 26, 2009

Ada pihak ingin memisahkan PAS Selangor dari Pakatan?


Blogger penarik beca hari ini melaporkan dalam posting terbaru beliau bahawa punya ura ura terdapat pihak yang ingin memisahkan PAS Selangor dari Pakatan Rakyat..

berikut adalah posting dari blog penarik beca:

Satu perhimpunan mendesak PAS Selangor keluar dari Pakatan rakyat akan diadakan pada 27 Dis 09 jam 1100 di Pej PERHUBUNGAN PAS Sel. No. 13C, Ting. 3 BLOK 1, WORLDWIDE BUSINESS CENTRE, SEK. 13, S/ALAM. Penyerahan memorandum juga akan dilakukan dan di terima sendiri oleh Dato Hassan Ali. Hadir beramai2 demi...

penarik beca telah memberi komen seperti yang berikut:

Takat tu sahaja. Kecuali gambar hiasan yang saya bubuh sendiri, isi kandungan sms itu saya tak edit sikit pun. Demi apa, mana aku tau. Saya juga tak tau sama ada sms itu saja orang nak main-main atau memang betul. Tetapi saya menerimanya dari orang yang dipercayai. Kawan saya itu pula memberitahu saya bahawa beliau juga menerimanya dari orang yang beliau percayai..
perghh..tak dapat gua yakinkan korang sebagai mana penarik beca sama ada sms yang diterima itu benar atau palsu dan dibuat untuk main main sahaja..

Tapi perkara ini tidak boleh diambil mudah..Mungkin ada orang yang berhati busuk dari PAS yang kecewa selepas cita cita nak jadi Menteri Besar Selangor gagal selepas pilihan raya umum ke 12 yang lalu..

Dibuat macam macam untuk nampakkan bahawa PAS dan PR selangor tidak sehaluan,biar nanti mudah kerja mereka yang berhati busuk bak taik kucing yang digaul dengan taik ayam yang cair kemudian dicampur cuka..

Kalau benar perhimpuana itu diadakan,maka PAS Pusat wajib siasat hal ini dan jika didapati terdapat ahli PAS yang bertanggungjawab,kena pecat segera pengkhianat itu..

Andai perhimpunan itu tidak dijalankan,wajib juga disiasat siapa yang bertanggungjawab menyebarkannya kerna si penyebar sms itu adalah pihak yang cuba melaga lagakan PAS dan pr selangor..

Gua agak yakin,sms itu diedarkan oleh
"org PAS" sendiri..

artikel berkaitan dari greenbox


No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts