Thursday, December 10, 2009

Gua setuju dgn Nacha kali ni tapi....

Kanyataan Timb.Presiden PAS agar DAP tidak lagi mengungkit soal dana bina masjid kerna bimbang isu ini disalah faham oleh masyarakat beragama islam.

Ya,hal ini mungkin akan memberi tanggapan negatif sesetengah umat islam di Malaysia terhadap DAP yang mungkin akan dilihat sebagai "tidak puas hati" dengan islam.

Mungkin keadaan akan bertambah buruk jika umNo gunakan medianya serta pakar batu apinya untuk memburukkan DAP di mata umat islam..

Jadi,mohon DAP,serta mana mana lagi pemimpin Pakatan Rakyat cuba untuk menimbulkan isu ini..ingat,ramai orang islam yang memberi undi kepada DAP,bukan setakat orang bukan islam yang beri undi kepada PAS..

so....ingatt!!!!!!!dalam DAP pun ramai islam ke,jangan lukakan hati ahli sendiri...trimas...

Tapi sesungguhnya,blog gua adalah blog anti UG serta pemimpin UG..jadi tidak sah posting gua tanpa kutuk mana mana pemimpin pro UG..so,sori kalau terasa,kalau jenis mudah teras tu,stpo baca setakat ni dah la,sebab tulisan kat bawah ni nak anti Nacha pulak..

Woi Nacha,pandai lak ko nasihat orang supaya jangan buat orang salah faham,yang ko tu buat orang mungkin salah faham dan keliru dengan PAS apa kes..apa pendirian ko sebenarnya??Unity Goverment?atau pakatan rakyat?

sekian.....trimas...

1 comment:

Anonymous said...

DAP mmg bodoh. yang sokong pon bodoh.

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts