Thursday, December 10, 2009

benarkah blogger pro-erdogan sengaja burukkan sesetengah pemimpin PAS?

Gua baca dalam satu blog pro pas sebentar tadi iaitu blog RAKYAT MARHAEN,antara isi kandungan posting yang ditulis blogger R.MARHAEN adalah:

Diharap pihak webmaster menjadikan video-video tersebut sebagai 'Sticky Video' dimuka depan blog anda semua, supaya tiada lagi isu-isu berbangkit dan di'spin' oleh puak-puak bathil, yang sengaja memburuk-burukkan pemimpin PAS dan mengeji Presiden tanpa hujah yang tuntas. Kepada pengunjung, anda semua disaran menonton semua bahan media tersebut, terutama Part 7 (dimana isu UG disebut).

kalau anda baca yang saya ambil je,memang takkan faham,diharap anda klik pada link blog dibawah untuk memahami keseluhurannya.

apakah blogger blogger yang menghentam pimpinan PAS yang pro UG hentam tanpa bukti dan fakta?

Kami kondem Ustaz Nasa sebab jelas dia pro UG,sejak zaman Pak Lah lagi..ke ko dah lupa macam mana dia(nasa)tipu rakyat dengan kata dia tak jumpa pun Pak Lah untuk bincang akan hal ini,tapi akhirnya semuanya terbongkar..

kita kondem Mustafa Ali sebab dia ni "BAPA UG"..

Kita kondem Hasan Ali sebab memang jelas kita nampak dia anti PAKATAN,apa sebab dia kondem selcat kalau benar dia tak nak cari masalah?..

Terbaru(dah lama)pasal 3 ekor pemimpin PAS ni,NaSa,hASAN aLI dan apa ntah nama yang sekor lagi pi jumpa blogger umN0 dan beritahu rahsia PAS...dan mengutuk TGNA...siap ada bukti video lagi...

Hadi kita kondem sebab dia lemah,kalau dulu ahli umNo beloh kondem Pak Lah yang lemah,apsal kita tak leh nak kondem Hadi yang lebih,gamaknya umNo lebih terbuka dari PAS la..DAN UG dan hadi juga dikait rapat satu ketika dulu sebelum dia semakin slow dalam isu ni.apa yang Prof.Aziz Bari tulis mengenai Hadi juga mengambarkan sesuatu..tak kan Prof tu nak sengaja buruk burukkan Hadi kot.

Hadi ini presiden atas nama jer,tapi yang bercakap,yang buat keputusan,siapa?

gua agak terkilan dengan blogger ini kerna mengelarkan bloger seperti gua dengan tuduhan celaka seperti ini,kalau blogger umNo gua tak kisah,ini blogger yang seangkatan dengan gua,begini tulisnya:

Dan diharap perkara-perkara bathil tidak lagi disemarakan didalam blog-blog pemfitnah (samada pembawa, pembuat, mahupun pembuka atau muqaddimah kepada fitnah!). Sesungguhnya benar, pembawa berita bathil adalah dekat dengan neraka!...

Gua nak tanya,apakah perkara buruk yang kami tulis tentang pemimpin PAS seperti Hadi,mustafa,hasan,nasa tu fitnah semata mata??tunjukkan kat gua ni mana fitnah itu??

PS-gua tak tahu kalau tuduhan ini blogger itu tujukan kepada blogger umNo,tapi gamaknya,bukan...

SIAL..GAMBAR TAK KAN BERBOHONGKAN...SO,ADAKAH GAMBAR DI ATAS TAK BUKTIKAN APA APA?

Mulai hari ini,gua fikir,tak kan berlembut lagi walaupun seinci dengan mana man pihak...yang mana saje beri tuduhan melulu dan tulis ikut sedap mutut(tangan)..gua kondem habis habisan//..

1 comment:

hussin said...

1. wala' tak kena tempat
2. tak tahu dgn apa yang berlaku
3. no 1 membutakan hati
4. no 2 digelapkan oleh no 1

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts