Tuesday, August 18, 2009

umNo kurang pintar jika cari masalah dengan TGNA dan DSAI


Dewasa ini,2 pemimpin utama pakatan rakyat yang menjadi sasaran serangan pemimpin umNo adalah Dato' Seri Anwar Ibrahim dan Tuan Guru Nik Aziz Nik Mat.mungkin mereka fikir pakatan mampu dilemahkan tanpa dua ikon perjuangan rakyat dan islam ini.secara jujurnya mereka benar,ya,tanpa dua tokoh ini,pakatan rakyat mungkin akan jatuh rebah tersungkur ke tanah.

Tetapi,untuk menburukkan kedua tokoh ini amatlah sukar sekali,lebih sukar daripada mencari cebisan mayat altantuya yang mati dibom,bahkan lebih sukar daripada menunggu ayam jantan bertelur dan menunggu ayam betina berkokok.

Anwar menjadi mangsa pertama serangan dengan kes liwatnya terhadap sepul.serangan media terhadap Anwar seperti serangan peluru berpandu yang betalu talu,tetapi sesungguhnya Anwar bin Ibrahim ini sudah neutral dengan penyakit fitnah ini,serangan ini gagal sama sekali,yang mempercayai fitnah ini hanya sekor dua pencacai najis.kesimpulan:serangan pertama GAGAL.

kemudian,terbaru Anwar diserang dengan slogan "pengkhianat melayu" yang dikeluarkan oleh timbalan perdana menteri Malaysia.isu  ini hanya hangat diperkatakan pada minggu pertama kenyataan itu dikeluarkan sahaja,sekarang ia sudah senyap tanpa berita. kesimpulannya:serangna kedua untuk Anwar GAGAL.

banyak lagi serangan umNo terhadap tokoh reformasi ini,tetapi yang lain hanyalah yang biasa dan langsung tidak menjejaskan karier politik DSAI. 

Balik kepada tok guru nik aziz,umNo sememangnya amat sakit hati dengan tok guru kerana tok guru telah mengagalkan program KERAJAAN PERPADUAN antara pas dan umNo,tok guru dituduh bermacam macam,antaranya sebagai orang nyanyuk semasa kempen pilihan raya kecil dun manik urai sebelum ini.tetapi tuduhan itu memakan diri apabila umNo tetap tewas di tangan pas walaupun dengan majoriti kecil(kerana janji jamban-tan yang tdisogok muhyidin).

tidak habis setakat itu,umNo menggunakan taktik psikologi terhadap penyokong pakatan dengan menwara  warakan bahawa TGNA ingin berdamai dengan umNo,ini turutm emakan idir apabila tok guru keluarkan kenyataan yang terus memampuskan umNo.kenyataan ayng agak keras ini berbunyi "pergi JAHANAMlah umNo"..

tok guru dikutuk kerana mengunakan bahasa yang "kasar" ini..tapi bagi gua,bahasa begini masih dikira lembut untuk umNo..

ada juga yang mendakwa tok guru dah seleweng dari ajaran islam,ini satu fitnah yang besar tetapi juga merupakan satu bom jangka untuk umNo..pabila tiba masanya,bom ini meletup,umNo akan hancur..

sesungguhnya umNo adalah bodoh jika cari masalah dengan kedua pemimpin rakyat ini kerana segala fitnah mereka itu hanya ibarat sampah di jalanan bagi rakyat,tidak dipedulikan kerana rakyat tahu siapa mereka ini...

banyak lagi serangan yang akan datang kepada kedua tokoh ini,tapi kita sama sama mendoakan agar semua fitnah dari umNo terhadap pemimpin kita hialng begitu sahaja.

3 comments:

kelambuharimau said...

memang padan muka anuar kaki peliwat tu..ingat itu baru balasan didunia..belum di neraka..anda juga kena waspada nak menyokong..jangan salah tafsir..kerana anda juga terlibat

keraspedal said...

nak tengok siapa yg dah kena balasan di dunia..

pergi link bawah ni..

http://keraspedal.blogspot.com/2009/05/balasan-allah-kita-boleh-lihat-di-dunia.html

guaOtai. said...

Spesis harimau apa duk dalam kelambu ni. Tolong buktikan yg Anwar tu kaki liwat sebelum buat fitnah.Oii mangkok tingkat,lu ni yg pembawa fitnah. Gua pun pelik dengan geng gerombolan ni, nampak cam warak tapi bila si najib tu syirik kat tugu negara masa hari pahlawan tak de sekor pon nak melalak. Baru balik buat umrah tapi boleh lak bertafakur kat patung tugu lepas tu.Buta mata,buta perut dan buta hati ke dorang ni. Majlis fatwa dah kuarkan fatwa tapi dorang langgar gak. Apa faedah sokong pemimpin yg syirik ni bro ?

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts