Tuesday, August 18, 2009

tak masuk syurga??

 

BUKIT MERTAJAM: Mursyidul Am Pas Datuk Nik Aziz Nik Mat berkata penyokongUmno tidak akan masuk syurga kerana parti itu mengamalkan ajaran Islam palsu dari Palestin.

Katanya terdapat perbezaan antara Islam yang didakwah oleh Pas dan Islam yang diamalkan oleh umat Islam daripada kalangan anggota Umno.

"Islam bawah Umno tidak ke mana dan tidak boleh bawa seseorang itu ke syurga.

Berdasar perkara itu, saya percaya penduduk di kawasan Permatang Pasir akan memilih calon Pas sebagai wakil rakyat mereka," katanya kepada pemberita di Institut Kemahiran Belia Negara Bukit Mertajam di sini hari ini selepas proses penamaan calon bagi pilihan raya kecil Permatang Pasir.Pengundian ialah pada 25 Ogos ini.

Pilihan raya kecil itu melibatkan calon Pas, Mohd Salleh Man, 52, yang juga Pesuruhjaya Pas Pulau Pinang, dan calon Barisan Nasional Rohaizat Othman, 38.Kawasan itu mempunyai 20,290 pengundi berdaftar. BERNAMA

mahupun begitu ahli pas jangan ingat korang akan masuk syurga,jika solat pun tidak,puasa anda tinggal dan anda tidak ikhlas dalam perjuangan islam,neraka juga tempat anda dengan izin Allah.

ahli umNo kalau berfikir guna akal,pasti kenyataan TGNA boleh menyedarkan mereka...

5 comments:

kelambuharimau said...

sesatkan orang islam dengan janji syurga..dia sape tukang tulis kong dalam buku amalan kita ka?

keraspedal said...

kelambu harimau duk dlm kelambu lama mana.?

kecik kecik ta nak mampos,bila besar tak nak sekolah,dah tua jadi tak faham bahasa..

ijoks2009 said...

KOTA BAHRU, 18 Ogos: Mursyidul Am PAS, Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, akan mengambil tindakan undang-undang kepada pihak media yang memutar belit kenyataannya dengan mendakwa beliau berkata "ahli Umno tidak masuk syurga".
-Harakahdaily-

guaOtai. said...

Kalu PAS ni menyesatkan orang islam, cubalah haramkan cam Al Arqam. Kuasa ditangan pemerintah ...lol. Gua pun nak tau gak tang mana sesatnye. Kalu setakat isu janji masuk syurga yg dimainkan oleh utusan melayau tu ... hehehe gua sarankan lu dengar sendiri dari mulut Tuan Guru sendiri.Bak kata aziz satar ... jangan main bangsat laaaa

Tok Tam said...

Sebenarnya perkara syurga neraka ni dah lama dah disampaikan cuma bila Ulama bangkitkan kita nak terkejut pasai apa? Cuba tengok diri sendiri, layakkah aku masuk syurga bila aku mengkritik TGNA? Kalau rasa layak, hentam bagi puas, biaq berbalui...

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts