Saturday, August 15, 2009

UmNoooo berdiri untuk kroni,bukan melayu.


sekadar gambar hiasan

umNo,sejak dulu mendendangkan melayu,melayu,melayu..dah 50 tahun kata mereka perjuangankan melayu tetapi kaum melayu tetap layu dan terus layu.

mereka hanya pergunakan melayu untuk kepentingan mereka hakikatnya melayu terus ditindas oleh melayu umNo sendiri.melayu kaya makin kaya,melayu biasa papa kedana.

rumah yang dirobohkan kerajaan yang dipelopori pemimpin melayu umNo adalah majoriti rumah orang melayu,dari Berembang ke RTB Pengkalan Merbau,semuanya melayu bahkan di Pengkalan Merbau adalah milik askar melayu.di Pengkalan Merbau,semuanya hasil kerja busuk pemimpin bawahan umNo yang cemburu dan dengki.orang yang berusaha kuat untuk merobohkan rumah tersebut adalah orang melayu kampung itu juga.bagaimana gua tahu,coz gua beralamatkan kg.Pengkalan Merbau la beb.

Melayu umNo yang fikir mereka ada pengaruh terus bermaharajalela menindas melayu lain,bantuan apa apa semua untuk kroni.

kalau kaum melayu sendiri ditindas umNo,yang lain LU PIKIRL A SENiDRI

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts