Wednesday, August 26, 2009

kalah 7-0...kalau ini bola sepak,jurulatih wajib letak jawatan.


Semalam,pakatan rakyat sekali lagi menjaringkan satu lagi GOL di permatang pasir menjadikan jumlah keseluruhan GOL yang dijaringkan di semenanjung sebanyak 7-0..

Bola yang BULAT ini berjaya menembusi segala kekebalan penjaga gol dari barisan NAZIonal dengan sepakan ustaz Salleh man dengan bantuan dari rakan rakan dalam skuad pakatan.

Gua tak pandai sangat nak jadi pengulas sukan,tapi gua selalu baca dalam akhbar,dimana mana tempat kalau pasukan yang bertanding kalah teruk serta amat memalukan,pasti jurulatih pasukan itu akan meletak jawatan,samada secara kehormat ataupun dipaksa.

Dalam umNo ni,kita letakkan pemimpin tertinggi sebagai jurulatihlah kerana mereka yang betanggungjawab mengajar anak buah serta memberi arahan untuk tindakan selanjutnya,so sebaiknya demi mengubah prestasi parti(gua pikir dari sekarang sampai mampos pun umNo tidak akan ada pemimpin yang berwibawa),letaklah jawatan,tapi itu jauh api dari panggang,jadi tindakan lain untuk penyokong atau ahli parti boleh buat adalah memaksa 'jurulatih'anda letak jawatan.

anda tak sayang ke kat parti umNo,korang tak malu ke selalu kalah,kalau seri boleh kira,ni kalah 7-0 beb,gua saran lu orang paksa pemimpin lu letak jawatan la,kalau diaorang tak nak letak jawatan,korang la yang letak jawatan dan sertai parti yang perjuangkan islam dan perjuangkan rakyat.

haha,tapi ini mustahil berlaku,kerana penyokong umNo dan semuanya takde tolor,penakut.takut untuk memilih pemimpin sendiri pun...

2 comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts