Sunday, August 23, 2009

mengenai katak katak sepanjang 2009.....


Terbaru,'seorang' lagi katak telah melompat keluar dari pakatan rakyat serta memberi sokongan kepada Najib mongolia.ini adalah katak kelima tahun ini.

katak pertama yang telah melompat secara tidak rasmi adalah raja katak terkenal,mula mula menumpang rumah hajau kemudian kata dirinya tidak berumah(bebas) tetapi kemudian terang terang menentang bekas rumah yang ditumpang.katak ini layak digelar katak yang tidka mengenang budi...

katak kedua,ketiga dan keempat berada di perak.dua dari rumah biru muda dan sekor lagi dari roket,ketiga ekor katak ini kemudian berpaling tadah.kedua katak jantan pernah menghadapi masalah rasuah dahulu.katak betina pulak gua tak tahu..bermasalah dengan tuan rumah kot.tetapi kelompatan ketiga katak ini beri impak besar terhadap pentadbiran negeri yang berdarulkan Redzuan itu.

terbaru katak di sebuah negeri hijau,dan di DUN yang pernah mengemparkan negara satu ketika dahulu yang mana DUN tersebut pernah ditawan pembangkang semasa pilihan raya kecil..(dulu adalah sesutu yang pelik dan mengemparkan jika pembangkang menang pilihn raya kecil,tapi ini sudah jadi kelaziman.,).gua pun tak tahu jugak masalah katak ni,nanti kita sama sama tengok lah ..lantaklah,sudah keluar katak ni,kurang ini musuh dalam selimut kita.

mungkinkah ada lagi katak selepas ini..........?maybe...pastinya,katak ini akan hilang rasa hormat rakyat terhadap dia...;

3 comments:

Anonymous said...

hehehe..Alhamdulillah, dibulan ramadhan yang penuh barakah ini, seorang lagi pemimpin setempat mendapat panduan dalam perjuangan nya.mungkin pemimpin setempat ini sudah celik mata dan terbuka pandangan nya.syukur...

ijoks2009 said...

Lantak ko lah katak,akupun malas fikir pasal ko,yang selalu terjadi nasib katak politik ni takkan dihargai walaupun kawan sendiri.Tengok jelah katak-katak politik yang lepas2 seperti Tg.Razali Hamzah,dan Ezam Mat Nor apa yang diaorang dapat.Mula-mula ni kuat la dia berbunyi dah lama sikit kena kurung bawah tempurung la.

Anonymous said...

PKR ( parti katak rrrr ) kah kah kah
spesis malaun mcm umNo gk ...

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts