Wednesday, August 12, 2009

Awas umat islam...lagi fitnah terhadap DSAI


Ada pihak tertentu cuba menggunakan DSAI sebagai penganjur penyebaran agama Kristian.Ini adalah cara terbaru mereka yang berniat jahat terhadap DSAI.

Mereka ini menggunakan nama DSAI sebagai penyokong kepada orang melayu yang ingin memeluk agama kristian.Mereka akan mencari mangsa terutama orang melayu yang menyokong Pakatan Rakyat.

Perkara ini berlaku pada diri aku sendiri,apabila aku didatangi seorang kenalan yang menamakan diri dengan gelaran "cahayanusantara"melalui chatroll,dia meminta aku menukar agamaku dengan alasan sudah ramai orang melayu memeluk agama kristian dan didokong oleh DSAI.Dia meminta alamatku untuk datang kerumah dan membawa ke gereja bagi mendengar ucapan Padri.

Adakah ini cara terbaru untuk memburukkan nama DSAI?
Kalau perkara ini betul,aku berharap penyokong-penyokong Pakatan Rakyat bertindak lebih awal bagi menghalang fitnah ini semakin besar.

Ingat!! Dalam keadaan terdesak ini mereka akan lakukan apa saja untuk menjatuhkan pakatan rakyat.

-Sebarkan berita ini kat blog korang-

Sumber:http://cupingmerah.blogspot.com/

fitnah sebegini akan kuatkan lagi anwar bin ibrahim...semestinya penyokong anwar tidak akan lakukan perkara sebegini,.......

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts