Monday, August 3, 2009

rasuah dan umNo..ibarat bagai aur dengan tebing


seorang Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Terengganu hari ini ditahan oleh Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) kerana disyaki menerima rasuah berjumlah RM20,000.

ADUN tersebut, Rosli Othman, 42 ahli dewan undangan negeri kawasan Kemasik dipercayai menerima wang suapan terbabit bagi membolehkan sebuah syarikat mendapat projek lanskap di Kuala Lumpur.

Difahamkan, semasa ditahan kira-kira pukul 9.30 pagi di Kijal, dekat Kemaman, Terengganu, SPRM telah menemui wang tunai RM5,000 pada Rosli.

Ketika ditahan, ADUN berkenaan berada bersama rakannya dan difahamkan beliau telah dibawa ke ibu pejabat SPRM di Putrajaya untuk siasatan lanjut.

Pengarah Siasatan SPRM, Datuk Shukri Abdull, ketika dihubungi, mengesahkan mengenai penahanan ADUN terbabit tetapi enggan mengulas lanjut.

Rosli dikatakan seorang ADUN dari kem mantan Menteri Besar Terengganu, Idris Jusoh.

greenbox

ni orang deris,mesti mat said belasah cukup cukup,kira baguslah juga. tapi walaupun dia org deris,dia tetap orang umNo,jadi walaupun bersalah,gua tidak yakin sangat dengan Suruhanjaya Pembunuh Rakyat Melaysia(SPRM) ni.selamat punya. tapi diharaplah mat said akan bertindak tegas,mat....ni orang deris,jangan bagi can.

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts