Monday, August 17, 2009

menjawab blogger umNo:soal kadi..

ni bukanlah isu penting,saje je untuk pencacai ni sedar.

gua terbaca satu blog,blogger ni ambil satu artikel dari bernama yang jika dibaca ia berbunyi begini:



BUKIT MERTAJAM 17 Ogos — Mursyidul Am Pas Datuk Nik Aziz Nik Mat berkata, anggota UMNO tidak akan masuk syurga kerana parti itu mengamalkan ajaran Islam palsu dari Palestin.

Katanya, terdapat perbezaan antara Islam yang didakwah oleh Pas dan Islam yang diamalkan oleh umat Islam daripada kalangan anggota UMNO.

“Islam bawah UMNO tidak ke mana dan tidak boleh bawa seseorang itu ke syurga. Berdasar perkara itu, saya percaya penduduk di kawasan Permatang Pasir akan memilih calon Pas sebagai wakil rakyat mereka,” katanya kepada pemberita di Institut Kemahiran Belia Negara (IKBN) di sini hari ini selepas proses penamaan calon bagi pilihan raya kecil Permatang Pasir.

Pengundian ialah pada 25 Ogos ini.

Pilihan raya kecil itu melibatkan calon Pas, Mohd Salleh Man, 52, yang juga Pesuruhjaya Pas Pulau Pinang, dan calon Barisan Nasional Rohaizat Othman, 38.

Kawasan itu mempunyai 20,290 pengundi berdaftar. - BERNAMA

kemudian blogger umngok tu pulak komen tentang status halal anak penyokong pas yang dikahwinkan oleh kadi umNo ..baca sini..

gua nak komen kat sana tapi susah,jadi terpaksalah tulis kat sini,tak pe lah kan,mungkin untuk tatapan sesetengah pencacai..

tapi kat kawasan gua,kalau nak kahwin,org umNo pun cari kadi org pas,kerana mereka tidak yakin terhadap kadi mereka.

jarang skali penyokong pas mahukan anak mereka dikahwinkan o kadi umNo,gua percaya bukan kat tempat gua sahaja bahkan di tempat lain juga.

tok kadi pas tempat gua lulusan universiti al azhar atau paling kurang belajar di peringkat yang lebih tinggi berbanding tok kadi umNo,tok kadi umNo,srp tak lepas,siapa nak yakin..

huahuahua..pemilik blog tuh dikahwinkan tok kadi pas ke umNo....?

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts