Thursday, August 27, 2009

skandal seks:chua kena pecat,skandal rasuah: bila khairy dan rustam nak kena pecat?

Semalam,MCA telah mengambil langkah untuk memecat timbalan presidennya.semua ini berikutan skandal video seks dr.chua dengan seorang wanita,dakwa pihak mca,ini telah mencemarkan imej parti.

Tindakan MCA ni takde kaitan langsung dengan gua,langsung,MCA skrang bukanlah parti yang memdominasi,MP pun sikit je(ada ke?),mingkin mereka fikir imej parti dapat diputihkan selepas bertindak sedemikian.biarlah,mungkin benar kot MCA akan kembali berimej "bersih dan putih".

Nak tanya pula pada rakan se'kompenen' dengan MCA,umNo,bukankah ada pemimpin mereka yang soheh diakui media mereka sendiri punyai skandal rasuah?politik wang,tak nak pecat ka?bukankah ini akan burukkan imej umNo yang telah sedia ada buruk?

sekor ketua pemuda sekor ketua menteri....bukan sebarang jawatan ni beb,bahkan dua dua YB,kotornya umNo..lebih kotor daripada tahi..wekh..:p;p


ps-dipecat bukan sesuatu yang bermaruah,adalah lebi baik mereka letak jawatan...tapi....letak bom c4 pun mampos mereka tak letak jawatan,fulus beb...kah..kah..kah..

2 comments:

kembara putih said...

Kalau upacara pecat ni diamalkan dalam UMNO, maka habislah semua pemimpin mereka dari atas, Presiden sampai lah ke bawah, Ketua Cawangan. Pupuslah UMNO.

keraspedal said...

hehe
'

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts