Saturday, August 8, 2009

jika ada ahli pas yang menyokong ISA,maknanya dia ahli yang DERHAKA..


Hari ini,dah seminggu pesta demokrasi berakhir,perhimpunan mansuhkan ISA telah berlangsung dengan "meriahnya" dengan sambutan libasan baton serta pancuran air ke arah peserta yang "kepanasan".


Satu perkara (daripada 100)yang mencuri perhatian adalah dakwaan seorang aktivis PRO ISA bahawa dia adalah ahli PAS.walaupun ada sanggahan dari pihak atasan bahawa si kitol ni bukan lah ahli PAS,tetapi bagi gua tidak mustahil bahawa si kitol ni ahli pas,ye la,bukan susah nak jadi ahli PAS,cuma isi borang ahli je dah cukup untuk jadi ahli pas kan.


Biarlah,kita andaikan si kitol ni ahli PAS,secara terang kita boleh cop si kitol ni adalah ahli PAS yang derhaka kepada parti dan perjuangan parti.Mursidul Am pas menentang ISA, Presiden kita menentang ISA,ribuan ahli pas menentang ISA,cuma segelintir yang menyokong ISA,dah segelintir inilah yang telah derhaka kepada parti.


Kalau betul dia ahli pas,selayaknya dia dipecat dengan serta merta.apa guna kita simpan duri dalam daging,takde guna kita simpan musuh dalam selimut sedangkan kita dah nampak musuh itu.


mungkin mamat sengal ni nak cari publisiti murahan kot..biarlah dia terjun bersama sama labu labunya..

2 comments:

ijoks2009 said...

Ahli derhaka boleh di buang parti.Bak Kata tokguru,mana-mana ahli yang menyusahkan parti baik buang je,buat apa simpan,kalau simpan pun jadi sampah je dalam parti.

keraspedal said...

correct...correct..correct

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts