Monday, August 31, 2009

PM kata nak runtuhkan temboh pemisah rakyat>>poodah.


Melalui perutusan kemerdekaan perdana menteri malaysia,najib razak mengajak rakyat mentambut kemerdekaan ke 52 hari ini dengan bersama sama membaik pulih jambatan sedia ada serta meruntuhkan tembok pemisah yang wujud di antara rakayt berbilang kaum di malaysia ini.maknanya nak ajar rakyat bersatu la ni..

poodah,Macam mana presiden parti melayu ni nak satukan semua bangsa di malaysia,sedangkan dia gagal untuk satukan melayu di dalam umNo pun.umNo ni kalau baca dalam utusan melayau,memang la dah macam sebuah parti yang kuat bersatu antara ahlinya,tapi yang real realnnya,kita semua tahu,dari peringkat negeri hingga pusat,melayu dalam umNo tidak dapat bersatu kerana wujud puak puak tertentu dalam umNo sendiri.

Sebagai pengerusi barisan nazional pun,mat monggol ni pun gagal untuk satukan ahi antara parti kompenen bN ni,tengok dulu,kes yang dicetuskan umNo bukit bendera sehinggalah main koyak gambar pemimpin gerakan..ini kita pnggil bersatu???boleh jalanlah umNo...

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts