Sunday, August 9, 2009

pabila otak tak duk kat kePALA...




Gua tidak la study sangat masalah kampung buah PALA di pulau pinang tu,penang tu bukan negeri gua,tapi walaupun tidak study,gua pun adalah ikuti perkembangan citer retro ni.kesimpulannya,gua boleh cakap....YB Lim,jangan layan sangat manusia ni.

mereka nak salahkan kerajaan pakatan rakyat,sedangkan mereka dah tahu tanah yang mereka duduki tu dah dijual semasa zaman pemerintahan bn@gerakan lagi.sedar tidak sedar,mereka duduk di tanah orang beb.

gua tengok berita tadi,sorang wakil penduduk ni cakap
"zaman bn,mereka hanya bincang nak roboh,datang pakatan,mereka roboh terus"
gini la gamaknya.
mereka tidak tahu ka zaman bn tanah tu dah dijual?meka tu duduk atas tanah haram.

Namun begitu adalah tanggungjawab kerajaan negeri untuk membantu meringankan beban,tapi kerana atas dasar keras kepala mereka,rumah dua tingkat pun mereka tolak,gua yang duduk atas tanah halal milik bapak gua duk rumah setingkat je beb.

lantak lah,gua sokong ketua meteri YB Lim Guan Eng,usah dilayan mereka ini,banyak lagi urusan kebajikan rakyat yang lain yang boleh anda lakukan...


Jangan membuat tuntutan yang berlebihan, kita menawarkan sebuah rumah teres dua tingkat ditempat asal mereka bernilai hampir RM600 ribu di Pulau Pinang.Mereka tiada peluang duduk di rumah teres dua tingkat, malah ramai rakyat di Pulau Pinang tidak mempunyai peluang sebegini.

Jangan membuat tuntutan yang berlebihan, kita menawarkan sebuah rumah teres dua tingkat ditempat asal mereka bernilai hampir RM600 ribu di Pulau Pinang.Mereka tiada peluang duduk di rumah teres dua tingkat, malah ramai rakyat di Pulau Pinang tidak mempunyai peluang sebegini.Sekarang mereka menuntut rumah yang bernilai RM3.5juta - KM Pulau Pinang

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts