Saturday, August 22, 2009

calon bermasalah....umNo ketandusan wakil yang berwibawa?


Buat kali pertama dalam kesekian kali nya pilihan raya kecil selepas pru12,umNo diwakili oleh seorang calon yang mempunyai terlalu banyak masalah.

memang semua calon umNo untuk semua pilihan raya kecil bermasalah,tetapi calon untuk DUN permatang pasir adalah yang paling teruk.

satu demi satu kelemahan serta kebokrokan calon dibongkar,hampir setiap hari ada isu tentang masalah calon umNo untuk dibongkar.dari isu penyelewengan wang sehingga isu rumah tangga sendiri.

secara logiknya,pihak pimpinan akan memilih wakil yang terbaik sebagai calon mereka,dan adalah calon umNo untuk prk dun permatang pasir adalah calon terbaik yang mereka ada bagi menentang calon dari pakatan rakyat?

jika beginilah umNo,sah dalam pilihan raya kecil ini mereka akan kalah dan seterusnya akan dibawa kepada pilihan raya umum yang ke13.

ps-kalau kita jenguk jenguk pun,masih adakah pemimpin umNo yang berwibawa?yang hebat semuanya lari meninggalkan parti keris bersilang itu,d.s.zaid ibrahim antaranya.. 

umNo amat memalukan bangsa melayu....nanti orang utan sajalah yang bakal mewakili umNo,paling kurang orang utan bersih dari salahlaku serta penyelewengan.namun yangm nejadi persoalan,ADAKAH ORANG UTAN SANGGUP UNTUK BERSAMA UMNO....orang utan pun malu untuk bersama umNo ...hahaha 

2 comments:

INI ANAK MELAYU said...

hahahaha.jangan ckp mcm tu saudara,calon pas pulak tu mcm mana lak...kita bukak sejarah dia lah,berapa kali dia bertanding dalam? rasanya 6 kali dia bertanding,berapa kali dia menang?saudara 6 kali dia bertanding semua kalah saudara...hihihhi nampak sangat pas punya tak ada org lain.hihihihh.rasanya ni kali ke7 dia bertanding dan akn jd ke 7
kali dia akn kalah.huhuhu
tengok calon pas dulu bru boleh ckp calon parti lain yer....huhuhu bodoh tol ko ni.

keraspedal said...

6 kali bertanding,maknanya dia ada 6 kali pengalaman,..

mesti dia dapat kenal pasti sebab kekalahan serta perbaikinya agar diterima rakyat..

calon umNo pulak bukan satu kali disabitkan kesalahan,3 kali beb...

bukan sekali kahwin,dua kali beb,tapi tak ngaku..huhu

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts