Saturday, August 29, 2009

kepala lembu:ada yang baling batu sembunyi tangan ni..

sebelum hari ini,gua ada masuk blog pencacai yang promosikan supaya rakyat berhimpun membantah pembinaan kuil di seksyen 23 syah alam,sekarang da takde,kemana menghilang ya..

persetan semua melayu melayu bodoh tu,gua tahu melayu yang anti pkr dan anti pas itu bodoh,tapi tak tahu pulak mereka bodoh tahap melampau..perbutan tanpa berfikir mereka tu mampu menghancurkan keharmornian kaum di negara kita malaysia tercinta ini.

Biasanya la kan,kalau ada NGO yang mengadakan demontrasi yang menentang kerajaan malaysia seperti GMI,pastu gerakan mansuhkan ppsmi,pasti pihak kerajaan tuduh ada orang politik di sebalik perhimpunam tersebut.

hari ini sekumpulan gerombolan melayu yang bodoh berkumpul untuk mencari publisiti atas dasar katanya pertahankan islam telah bertindak membantah pembinaan kuil,pada masa yang sama mengutuk parti pas dan pkr..gua percaya pasti perhimpunan ini tidak didalangi parti politik dap kerana pas ,pkr dan dap adalah sekutu,jadi siapa yang mendalangi perhimpunan ni yea.?

so,parti bangsat mana yang mendalangi perhimpunan hari ini yea..

1 comment:

Anonymous said...

parti bangsat mana lagi..kalu demo polis tak amik tindakan..faham2 jalah jang oi!!!!

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts