Monday, August 10, 2009

Anwar pengkhianat melayu?setan mana bawak khabar ni?


Setelah timbalan presiden umNo buat kenyataan keras bahawa Anawar ibrahim pengkhianat melayu,maka ramailah pencacai pencacai najis ikut serta menhangatkan lagi cerita.dakwanya anwar pengkhianat melayu.Hujah mereka adalah anwar terpesong daripada semangat perjuangan orang melayu?

Betullah kot....kerana perjuangan Anwar adalah untuk malaysia dan bangsa 1malaysia,bukan hanya melayu,perjuangan Anwar adalah perjuangan untuk semua.

anda warga 1malaysia,maka anda tergolong dalam apa yang diperjuangankan anwar bin ibrahim..samada anda melayu,cina,india,kadazan mahupun apapun bangsa anda.

tu je la,kita mampu persoalan hujah mereka dengan mudah"anwar terpesong daripada semangat perjuangan melayu".. anwar bukan racist,kalau hanya kerana anwar berjuang untuk semua bangsa 1malaysia anwar digelar pengkhinat melayu,betullah awar pengkhianat,tapi bagi gua sendiri anwar bukan pengkhinat tapi pejuang semua bangsa termasuk melayu.

Yang rasa dikhianati anwar hanyalah melayu umNo,sebabnya satu,sebab anwar tidak rasict.jadi kesimpulan yang mungkin boleh dibuat oleh kenyataan tpm tu adalah jika anda tidak racist terhadap bangsa anda,anda adalah pengkhianat bangsa..

okkkk...

kena stop lu beb,magrib dah,gua saMbung karang di bawah tajuk...SIAPA SEBENARNYA PENGKHINAT BANGSA MALAYSIA....

3 comments:

Unknown said...

Kalau Anwar pengkianat melayu,takpa lagi di bandingkan dengan Umno Pengkianat Agama Islam!!

keraspedal said...

anwar pengkhianat melayu umNo sahaja...

Bekas Ahli UMNO Tenom said...

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat sume.
Saya adalah bekas ahli UMNO dan kakitangan kerajaan yang sudah insaf dan sedar daripada kesilapan lampau. Saya keluar daripada parti UMNO setelah menyedari UMNO penuh dengan noda dan dosa. Rasuah, menipu, bohongdan fitnah berleluasa. Sama ada dalam kalangan ahlinya sendiriila berhadapan atau bila berhadapan dengan Pakatan Rakyat. Fitanh yang ditaburkan semata-mata untuk mengalihkan tumpuan rakyat. Tapi rakyat hari ini boleh berfikir dengan bijak. Golongan muda yang lebih terdedah dengan pelbgaia informasi tidak lagi mudah diperbodohkan oleh pemimpin-pemimpin UMNO. Mereka yang menganggap Datuk Seri Anwar sebagai pengkhianat adalah dalam kalangan orang Melayu UMNO yang terikat dengan projek dan jawatan sahaja. Akar umnbi tidak berpandangan demikian. Semua yang ada jawatan dalam parti itu pun kebanyakannya tidak bermoral. Minum arak, rasuah, berbohnong, tipu orang. Sebagai bekas UMNO saya amat jelas dengan sikap pemmpin-pemimpin UMNO ini. Pemimpin-pemimpin UMNOlah sebenarnya pengkhianat bangsa Melayu dan Negara. Wara asing yang didafarkan sebagai warga negara bukti pengkhianatan terbesar UMNO. Dasar Najib di Sabah yang memudahkan pemilikan kad pengenalan untuk masyarakat pedalaman hanya untuk mengabui pandangan rakyat Malaysia. Mereka cuba daftarkan sebanyak mungkin warga Idonesia Kalimanatan yang berbangsa Murut dan warga rakyat Filipina yang menyokong mereka. Inilah pengkhianatan pemimpin-pemimpin UMNO. Sebagai orang yang tinggal di Pedalaman Sabah, mana ada lagi dalam zaman ini kana-kanak yang tidak memilikisurat beranak seperti yang didakwa oleh kerajaan BN. Penipu, Ptui..aku ludah muka Najib.

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts