Tuesday, September 1, 2009

Pengerusi JKKK ditangkap khalwat pada malam kemerdekaan...

KEMAMAN – Sehari selepas Menteri Besar Dato’ Ahmad Said ’berleber’ dan menyuruh Jawatan Kuasa Keselamatan dan Kemajuan Kampung (JKKK) meletakkan jawatan kerana ’kurma dan air zam-zam’ tidak sampai ke rumah rakyat,
seorang Pengerusi JKKK dalam daerah ini pula ditangkap khalwat.

Abu Bakar atau Pak kar, 60 yang dikenali ramai, Pengerusi bagi JKKK Kampung Tuan/ Enjin Gergaji telah ditahan dalam serbuan ’Operasi malam Merdeka’ disebuah hotel di bandar Chukai, dekat sini.

Menurut sumber Penguatkuasa Syariah Kemaman, beliau telah ditahan ketika berdua-duan dalam bilik hotel tersebut pada jam 2 pagi bersama seorang janda yang dipercayai adalah pekerjanya sendiri.

Janda tersebut dikatakan bekerja sebagai penjaga tandas awam di Padang Astaka, disini, dimana kontrak menjaga tandas tersebut diperolehi oleh Abu Bakar.

Pak Kar di lepaskan pada jam 4 pagi setelah soal siasat dibuat dan akan didakwa di Makhamah Rendah Syariah Kemaman, tidak berapa lama lagi (Gambar kanan - Bandar Chukai, Kemaman)
sumber:buletinonline

mesti jkkk ni adalah pengerusi pibg sekolah,dia juga mesti ajk masjid,dia juga mesti dijadikan vip di mana maan tempat aktiviti setempat..memang jkkk natang sungguh la(istilah jkkk natang diberi oleh sini)

4 comments:

Anonymous said...

Yes...Yes... Yes...

YANG GAMBI said...

Salam,

Biasalah selagi dinamakan manusia, tak kira datang dari mana........ dia buat dan tak amanah dengan tanggungjawab, teimalah padahnya....

keraspedal said...

waa,yang gambi berfikir macam org normal dah kejap..
sebab apa,coz kena kat org umNo..jkkk ni kan umNo,kalau kena kat ahli pr,soheh maki habis habisan..
macam kemeleon la,bertindak mengikut tempat...

keraspedal said...

yes.. yes.. yes..

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts